Foto's Proxima velgen

Herbie

Lid
Heeft er iemand foto's van de Proxima velgen op de Octavia? Het enige wat ik op internet vind is een screenshot van een car configurator.

Hierbij 2 foto's hoe ze staan onder een Octavia, ze zijn niet 100% schoon...

velg1.jpg

velg.jpg

Groeten,

Tom Boere

portefam

Actief lid
Dank je wel Tom.
Ze zien er fantastisch uit. Ik kan niet wachten tot mijn Octavia geleverd wordt!!
Groet, Rob

Ja ik was ook blij verrast om te ontdekken dat ik al model 2011 heb, mooiere velgen zijn het zeker, verder is nu het lettertype van de Columbus gelijk aan de rest in de auto, was eerst net effe anders, verder ontdekte ik dat het netje rechtsvoor er niet meer inzit in model 2011....

Gr,

Tom Boere

octavia-gek

Actief lid
Ik vind het persoonlijk niet de mooiste velgen, links draaien ze de goede kant op (doordat blokje wat in de hiel van de spaak zit) en rechts lijkt het net of ze tegen de gestelde richting in draaien.
Het netje was al in het 2010 model al verdwenen.

@ octavia-gek
Vaak zie je dat bij a-symmetrische velgen er linkse en rechtse uitvoeringen bestaan. Dit is bij de Proxima velg dus niet zo??

Ik ken zo niet een voorbeeld, maar het is mij nooit opgevallen dat deze velgen links en rechts hetzelfde zijn, ben er dus van uit gegaan dat dit meestal niet zo is. Een beetje naïef van mijn klant misschien.:blush:

hemi24

Forumguru
Allen bij duurdere merken komt dit wel eens voor, maar goed daar zijn vóór en achter soms ook al afwijkend van elkaar (qua breedte)...

Voorbeeld van 4x gelijk:

images

hemi24

Forumguru
@mr_jummy: mooie foto's van een evenwel nog mooiere wagen.

Ik zie op de foto dat de auto ook bij miss_jummy in de smaak valt?!?

In elk geval zoveel dat zij de foto's neemt... ;)

Bovenaan Onderaan