Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja ik was ook blij verrast om te ontdekken dat ik al model 2011 heb, mooiere velgen zijn het zeker, verder is nu het lettertype van de Columbus gelijk aan de rest in de auto, was eerst net effe anders, verder ontdekte ik dat het netje rechtsvoor er niet meer inzit in model 2011....
Ik vind het persoonlijk niet de mooiste velgen, links draaien ze de goede kant op (doordat blokje wat in de hiel van de spaak zit) en rechts lijkt het net of ze tegen de gestelde richting in draaien.
Het netje was al in het 2010 model al verdwenen.
Ik ken zo niet een voorbeeld, maar het is mij nooit opgevallen dat deze velgen links en rechts hetzelfde zijn, ben er dus van uit gegaan dat dit meestal niet zo is. Een beetje naïef van mijn klant misschien.:blush:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.