Foto's Sunnyboy

___JC___

Forumguru
Omdat het betreffende 'te koop' draadje gesloten is post ik de beloofde foto's maar even hier. Na een half uurtje pielen zaten ze dr in, ging best makkelijk. En het resultaat mag er zijn, netjes verduisterde achterkant. Mn pa vind het nu alleen net een grijs kenteken.. :laugh:

Fotopeerke nogmaals bedankt!

Bijlagen

• Afb010.jpg
    Afb010.jpg
    93,6 KB · Weergaven: 357
  • Afb011.jpg
    Afb011.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 348
  • Afb012.jpg
    Afb012.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 373

EdK

Forumguru
Omdat het betreffende 'te koop' draadje gesloten is post ik de beloofde foto's maar even hier. Na een half uurtje pielen zaten ze dr in, ging best makkelijk. En het resultaat mag er zijn, netjes verduisterde achterkant. Mn pa vind het nu alleen net een grijs kenteken.. :laugh:

Ziet er mooi uit !!! En mee eens dat je meer voordeel hebt dan de coating op ramen ?? Dit is makkelijk verwijderbaar en heeft dezelfde werking !!
Bedankt voor de foto's al weet ik uit eigen ervaring dat het effect dat het geeft, niet echt op de foto tot uitdrukking komt !! Je moet het gewoon in het echt zien !!

___JC___

Forumguru
Vanaf sommige hoeken kan je dr bijna niet doorheen kijken. Op de foto lijkt het effect inderdaad mee te vallen.
Ben dr echt blij mee!

redfoxert

Senior Member
Nice :)

Ik heb voor mijn in bestelling staande O2 Combi ook Sunnyboys in bestelling staan bij de dealer. Zelfde prijs als online (in nederland dan wel) en ze monteren het voor me.

Waar kan ik een volledige set (nieuw) goedkoper krijgen als 300 euro ? Dan wil ik eventueel nog eens gaan nadenken om zelf te monteren indien het prijsverschil groot genoeg is.

joergarms

Senior Member
Ziet er best strak uit ja.
Denk dat de werking meer dan voldoende is, op een foto is zoiets altijd moeilijk te zien.

Frankie

Actief lid

Mooi spul hoor, ziet goed uit... Ik ga mss spul voor de zijruiten halen. Maarre, ff ot, wat steken die sierstukken op je uitlaat ver uit !?! Heb je die er zelf op gezet ? Bij mij houden ze onder de bumper op, weet natuurlijk niet of het dezlefde zijn. Mijne komen van Skoda.. Just curious..

Nice :)

Ik heb voor mijn in bestelling staande O2 Combi ook Sunnyboys in bestelling staan bij de dealer. Zelfde prijs als online (in nederland dan wel) en ze monteren het voor me.

Waar kan ik een volledige set (nieuw) goedkoper krijgen als 300 euro ? Dan wil ik eventueel nog eens gaan nadenken om zelf te monteren indien het prijsverschil groot genoeg is.

Heb ze ook bij de dealer besteld en die gaf me nog eens 10% korting + schaalmodelletje kado.
Ff onderhandelen met de dealer loont en het zelf monteren is een eitje.

Succes

___JC___

Forumguru
Mooi spul hoor, ziet goed uit... Ik ga mss spul voor de zijruiten halen. Maarre, ff ot, wat steken die sierstukken op je uitlaat ver uit !?! Heb je die er zelf op gezet ? Bij mij houden ze onder de bumper op, weet natuurlijk niet of het dezlefde zijn. Mijne komen van Skoda.. Just curious..

Mijn sierstukken zijn ook van de Skoda, de dealer heeft ze dr op gezet voor me. Ze steken wel iets uit maar ik vind persoonlijk niet te ver. Scheelt weer wat zwarte zooi op de achterkant zullen we maar zeggen.:xyxthumbs:

Overigens is het gewoon een gevalletje van waar je de originele pijpjes afzaagt denk ik.

Frankie

Actief lid
Scheelt weer wat zwarte zooi op de achterkant zullen we maar zeggen.:xyxthumbs:

QUOTE]

Haha.... inderdaad !!!! Maar toch, ik heb bij mijn set behoorlijk duidelijke instructies gezien hoe e.e.a. af te zagen en te monteren. Dan hebben ze dat bij jou vrij ruim genomen...

___JC___

Forumguru
Haha.... inderdaad !!!! Maar toch, ik heb bij mijn set behoorlijk duidelijke instructies gezien hoe e.e.a. af te zagen en te monteren. Dan hebben ze dat bij jou vrij ruim genomen...

Ik vind het wel mooi zo maar zou het volgende keer niet meer doen. De roet wordt echt 10x erger als de pijpjes niet meer naar beneden staan.:1439:

___JC___

Forumguru
Mmmm ik heb een probleem met mn sunnyboys. Er treedt een irritante ruis op boven de 120 p/uur linksachter.
De schermen worden natuurlijk vastgezet met klemmetjes die tussen het rubber zitten dus ik denk dat ergens wat wind onder het rubber slaat.

Moet eens achterin gaan zitten als een ander rijdt en kijken of ik het er uit krijg...zwaar irritant namelijk!!

Iemand tips of trucs ??

EdK

Forumguru
Is je raam wel goed dicht ??
Heb ik ook eens gehad en bleek dat ik de hendel nog een kwart slag kon dichtdoen !! En dit kwam ook pas boven water met hogere snelheden !!

redfoxert

Senior Member
Brrrrr ... hendels .... ik "trek" vaak eens aan de knopjes om te controleren of al mn ramen nog wel dicht zijn, dit tot grote irritatie van mijn dochter die af en toe achter in de auto zit :D

En soms gewoon om haar te pesten omdat ik weet dat het haar irriteert :tongue:

___JC___

Forumguru
De ramen zitten gewoon dicht inderdaad. Ik word wat verdrietig van dit gesuis dus demonteren begint steeds meer de enige optie te worden...
:mad:

Probeer de klemmetjes eens te verschuiven over de breedte / hoogte van je raamstijl. Wellicht geeft dit resultaat.
Had in het begin ook een klemmetje niet op de goede plek gemonteerd, daar kwam ik pas veel later achter, ook door windgeruis.

Of het inderdaad een keer helemaal weghalen en luisteren of het misschien niet iets anders is.

Vandaag is een goede testdag, ze voorspellen windkracht 7 vandaag ....
Ik blijf lekker binnen :koffie:

___JC___

Forumguru
Ik heb gister even achterin zitten klooien terwijl mn broer achter het stuur zat. Als ik de schermen en klemmetjes eruit haal is het geruis nog niet weg. Het is aan de linkeronderzijde (van binnenuit gezien) van het raam. In de hoek van het raamje wat niet open kan zegmaar. En alleen links terwijl de klemmetjes rechts op dezelfde plek zitten.

Ik ga maar ff terug naar de dealer want dat rubber zit gewoon niet goed.

@Kensei Ik ga het nog ff proberen op te lossen maar als het niet lukt laat ik het je weten.

Bovenaan Onderaan