Foutje, maar hier is ie dan me voorstelronde :)

Eriador16

Nieuw lid
Hoi,

Mijn Naam is Luuk Brouwer, kom uit Nieuwkoop en rij al bijna 2 jaar trots in me Skoda Fabia Combi 1.4 16V.
Heb net de 160.000 aangetikt op de teller, dus auto is nog in prima conditie als zeg ik het zelf.

Heb na inlopen op wat kleine problemen advies gekregen op het skoda forum me probleem neer te leggen, gezien hier nog wel eens goede antwoorden uit willen komen.

Verder ben ik zelf elektricien, en redelijk handig. heb bijvoorbeeld zelf de trekhaak op me skoda gebouwd met een pakket van de skoda dealer. Stukke goedkoper en het stelt niks voor.
Daarna natuurlijk even laten nakijken bij de APK die er kort na volgende. voor de zekerheid.

CDK

Forumguru
Dankjewel Luuk ;) van harte welkom, hopelijk vind je een oorzaak en een oplossing voor je elders vermelde probleem.

Greetz Corné

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Luuk, en veel plezier hier op het forum en met de Faab. (de andere 'Luuk' oftewel de Fabia van @Rosinfield is nog niet voorgesteld, die is nog in het stadium van 'blijde verwachting')

Cordoba

Forumguru
Ik geloof iets met gen-technology @ertromp (was een paar jaar terug ook een hoop over te doen: geslachtsbeïnvloeding/-selectie van baby's)

Maar 'back on topic'.

Bovenaan Onderaan