Franse reclame Superb Combi

MarcoO2

Forumguru
maar gelukkig met Nederlandse toelichting:

Skoda maakt managers groter

07/01/2010

Grey heeft een nieuwe tv-spot gemaakt voor de lancering van de nieuwe Skoda Superb Combi. Daarin zien we hoe een manager op kantoor aankomt en terwijl hij naar zijn kantoor loopt, haalt iedereen rondom hem de gekste toeren uit om niet boven hem uit te steken. De voice over zegt dan: "Je kan proberen een groot manager te zijn. Of je kan het gewoon zijn...” Na een aantal packshots, eindigt de spot met: “De nieuwe Skoda Superb Combi. Voor iedereen die een wagen zoekt die beantwoordt aan grote verwachtingen.”

YouTube- Skoda_Superb_45sec_FR_IP[9].mpg

bron: klik

Aiii

Lid
Wow. Vanaf 21.490 euro... Wow.

Reclame is wel leuk, maar zo'n prijsverschil doet wel pijn.

cvegreen

Forumguru
Diezelfde reclame loopt ook hier in vlaanderen . Dus als ik dat zo zie , denk ik dat het de waalse versie is. Want de wagens zijn Frankrijk duurder als in Belgie en in Nederland zijn de wagens ook duurder als in Belgie . Erg vreemd natuurlijk , dat onze buurlanden de auto's duurder verkopen dan hier in Belgie.

EdK

Forumguru
Als het filmpje start zie ik een belgisch kenteken , dus cvegreen ik denk dat je inderdaad naar de waalse versie zit te kijken !
Want een fransoos zal echt geen belgisch kenteken gebruiken !

higgy

Forumguru
Grappig, want op zich kun je dit filmpje heel goed spiegelen op dat kleine pestpresidentje van Frankrijk.

Roel

Lid
Zit je nou Kozy te Sarren?

Dat prijsverschil doet inderdaad veel pijn: ruim € 6000!!!!

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

Diezelfde reclame loopt ook hier in vlaanderen . Dus als ik dat zo zie , denk ik dat het de waalse versie is. Want de wagens zijn Frankrijk duurder als in Belgie en in Nederland zijn de wagens ook duurder als in Belgie . Erg vreemd natuurlijk , dat onze buurlanden de auto's duurder verkopen dan hier in Belgie.

Ik ging juist hetzelfde zeggen :)

kcj

Actief lid
Op het einde zie je 'Saloncondities tot eind januari'. Salon in Brussel loopt nu, Parijs is nog even wachten.
Zondag 17 en 24 januari inbegrepen = Skoda dealers zijn in België op die dagen open.

...heel goed spiegelen op dat kleine pestpresidentje van Frankrijk
Die had ik nog niet door :blush:
'k Dacht echt een willekeurige manager.
Of is het Napoleon ?
Of zijn die twee hetzelfde :crazy: ?

Koen

Bovenaan Onderaan