Frequentie Audioproblemen met Multimediasysteem van Skoda Octavia 2019

Hey,
Ik heb een Skoda Octavia 2019 met dit type multimediasysteem:

Het probleem dat ik ermee heb, is dat er vaak geen audio kan worden afgespeeld totdat ik het hele systeem opnieuw opstart, en soms moet ik dit meerdere keren doen om audio te laten werken.
Normaal rijd ik niet veel met de auto, dus het was niet zo vervelend om 30 seconden te besteden aan het herstarten van de multimediale eenheid en dan een uur of langer te rijden zonder problemen. Maar deze week rijd ik elke dag een paar keer korte afstanden en ik realiseerde me dat ik dit bijna elke keer moet doen als ik in de auto stap.
Ik gaf eerst Android Auto de schuld, maar ik stopte met het verbinden ervan, schakelde Bluetooth op mijn telefoon uit, vervolgens schakelde ik Bluetooth op de multimediale eenheid uit en niets hielp tot nu toe.

Heb je enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

Ik voeg een video bij die de problemen laat zien. Je kunt zien dat ik geen DAB-radio, FM-radio of Android Auto-audio kan afspelen. Wanneer ik in het FM-radio gedeelte ben, kan ik ook niet naar de handmatige modus gaan.

Ik hoopte dat een software-update het misschien zou verhelpen, dus ik heb het bijgewerkt vanaf een USB-stick, maar het hielp niet.

Video met het probleem: https://streamable.com/l17gx9

Antera

Donateur
Welke software staat er nu op? 1440

Dan is er wat mis met je eindtrappen daar hebben de MIB2 High wel vaker problemen mee aangezien de update het niet opgelost heeft.

En ga er dan vanuit dat je geen Canton hebt.

PS video is niet te bekijken

Bedankt voor het antwoord, om deze dingen te verduidelijken:

1. Video werkt nu.
  2. Voordat ik de software-update deed, heb ik het systeem ook hersteld naar de fabrieksinstellingen, maar er veranderde niets.
  3. Daarna heb ik de software-update naar de nieuwe versie van mib-helper.com gedaan, nu is de versie MHI2_ER_SKG13_P4526, MU 1440.
  4. Het is een Canton met subwoofer in de kofferbak.
WhatsApp Image 2024-11-24 at 10.34.50.jpeg

Bovenaan Onderaan