Gaaf !! Megane RS F1 Edition

Hetzer

Forumguru
Om te vieren dat Renault dit jaar maar liefst 35 jaar actief is in Formule 1 hebben ze 4 hele speciale exemplaren van de Mégane R.S. ontwikkeld. Elk team dat momenteel gebruik maakt van Renault motoren heeft zijn eigen editie gekregen.

34yscyf.jpg

En zo kan het dus gebeuren dat we eindelijk weer een straatauto van Renault zien waar de naam Williams op te lezen is, helaas ontbreken wel de gouden velgen deze keer. De auto’s die gemaakt zijn met de livery van Red Bull Racing, Caterham F1 Team, Williams F1 Team en Lotus F1 Team zullen overigens niet verkocht worden. Ze zullen door Renault Sport Technologies gedurende het seizoen ingezet worden tijdens het seizoen bij promotie acties.

6xrkf9.jpg

Toch wel jammer eigenlijk, want het ziet er best goed uit namelijk. Ik durf zelfs te stellen dat er best wel animo zou zijn voor deze kleurstellingen als ze gewoon te koop zouden zijn.

Overigens begint het nieuwe F1 seizoen alweer over 2 weken en gedurende de tests in de winter was Lotus F1 Team tot nu toe het snelst.

Doe mij die groene maar ;)

bron autoblog.nl & renault.nl

E

Ex-lid 2926

Mooi.En dan heeft Citroën nog de DS3 racing in "Loeb" edition. Ook al zo'n mooie gelimiteerde versie, refererend aan de autosportsuccessen. Nu hopen dat een Tsjechisch merk z'n geweldige rallysuccessen eens wat meer etaleert.
Fiat doet zoiets met de 500, eerst in een hommage aan Ferrari, nu aan Maserati. Dat is meer pronken met andermans veren.

Fabia

† In Memoriam
Heftig zeg. Doe mij de Lotus maar met die gave velgen. Op 18 maart begint het F1 seizoen gelukkig weer. Ik hoop op een spannend jaar.

Hetzer

Forumguru
Skoda doet dat ook wel, denk aan de WRC uitvoering van de O-1 RS, deze was beperkt leverbaar in ons land
De Fabia RS IRC uitvoering was helemaal niet leverbaar in Nederland, en waarom niet

117zfwg.jpg
6c76.jpg

sitechris

Donateur
megane-rs-2012.jpg
.

Ik vind de 2012 productie uitvoering met rode accenten erg gaaf. Sterker, staat hoog op mijn shortlist, zeker nu de RS 265 pk levert. Chipje erin en je zit op 300 pk plus.

Bovenaan Onderaan