Gaat het toch nog gebeuren!!!

Na veel, heel veel praten is mijn werkgever eindelijk accoord; het wordt géén Passat, maar een
Octavia Elegance Combi 1.9 TDI DSG met een hele rits leuke extra´s.
Binnen het bedrijf waar ik werk is het tot nu toe altijd pollicy geweest om een auto te rijden uit de Volkwagen of Audi showroom. Helemaal geen straf natuurlijk, maar tjonge jonge wat zijn die auto´s duur. Enne.... dat merk je in de bijtelling.
Dus vandaar dat ik maar eens een balletje heb op geworpen om eens bij de rest van het VAG-concern te kijken.
Het werd nee, nee en nog eens nee
407.gif
.

crazy.gif
Tot dat ik op een dag de stoute schoenen heb aangetrokken en mijn werkgever opgehaald in een... Skoda
xyxthumbs.gif

Nu is hij dus besteld en wordt verwacht in week 37
xyxthumbs.gif

Ik kan haast niet wachten
tongue.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Limpy</font><hr />

crazy.gif
Tot dat ik op een dag de stoute schoenen heb aangetrokken en mijn werkgever opgehaald in een... Skoda
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Haha, geweldige zet!
xyxthumbs.gif

Dat vele praten heeft dus niet geholpen, maar één blik op die auto en ze zijn om...

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Zijn je collega's nu ook blij met je dat ze straks ook Skoda moeten/mogen rijden?

Marcel

[/ QUOTE ]

Ze zijn stik jaloers. Vooral diegene die zich door onze wagenpark beheerder in een Jetta heeft laten kletsen, waarvoor hij prive ook nog eens flink moet bij leggen.

Met name de DGS-bak, die doet het hem hè
489.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: fabia_vincent</font><hr />

Dat heb je mooi gedaan. Scheelt inderdaad geweldig veel in bijtelling.

[/ QUOTE ]

Niet alleen in de bijtelling. Ook qua aanschaf is zo´n VW loei duur. Enne wij mogen van de werkgever wel iets over het budget, maar als het teveel wordt moet je maandelijks mee dokken. En als je kijkt wat zo´n Jetta kost en wat je er dan voor krijgt...
shocked.gif
, dan had hij beter een Passat kunnen nemen of.....
crazy.gif
Volg de Skoda-rijder!!
xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan