Gadgets Octavia II

Niels74

Nieuw lid
Over enige tijd hoop ik de trotse berijder van een skoda octavia te worden. Nu wilde ik graag een aantal gadgets in (laten) bouwen, maar ik heb geen idee of en waar dat kan.

Het gaat om elektrisch inklapbare spiegels, een navigatiesysteem in het opbergvakje op het dashboard, handgrepen met een vertragende veer (a la volkswagen) en verlichting van de knopjes aan het plafond (ook a la volkswagen).

Wie o wie kan mij helpen?

Niels74

Nieuw lid
Okki,

Ik bedoel dat de octavia handgrepen aan het plafond in 1x terug "klappen". Bij volkswagen gaat dit netjes langzaam terug. De lampjes die ik bedoel zijn ledjes achter de knopjes van de leeslampjes en het open dak.

ad5000

Actief lid
Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen oude passat total loss gereden en is nu bezig alle onderdelen los te verkopen.
Als je inderdaad wat standaards zoekt, airbags ofzo, kun je er kijken maar ik zie niks van gadgets of iets dergelijks.
Of kijk ik nu niet goed??

Deze jongens handelen inderdaad in onderdelen die uit schadewagens komen, zeker niet mijn auto (heb nog nooit een passat gehad :-) ).

Voor de rest mag iedereen het lekker zelf uitzoeken wat hij of zij op zijn auto schroeft en waar het vandaan moet komen....

Wullum

Actief lid
plafondhandgreepjes gewoon op sloop uit een Golf IV halen. Passen zonder enig probleem, bij skoda is alleen een onderdeeltje eruit weggelaten. Prijsverschil moet ergens vandaan komen.
Nieuwprijs iets van 27 EUR per stuk, excl.btw, uit een platte Golf is dat veel goedkoper ;)

Okki

Donateur
OK, van die handgrepen begrijp ik. Gebruik ze nooit, maar ja...kan me voor stellen dat je iets wilt veranderen (anders dan anders) is altijd leuk.

Van die leeslampjes? Als ze uit zijn brand er dan nog een klein lampje achter het knopje, zodat je kan zien waar je moet drukken?

Off topic,
Maar toch wel leuk. Was aan het browsen tussen de onderdelen.
VW made by Skoda (made in CZ).

PS. Ik zou er niks aan veranderen.

Bijlagen

• VW_MadeBy_Skoda.jpg
    VW_MadeBy_Skoda.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 57
Bovenaan Onderaan