Gasveren voor motorkap

Thegabeman

Actief lid
Skoda liefhebbers,
Wie heeft er gasveren geplaatst voor de motorkap omhoog te houden? Wat ik niet berijp is dat een Skoda Octavia uit 2010 dat nog niet heeft, Terwijl ik voor deze Octavia een Polo van 2001 had en die had dat wel dat de motorkap via gasveren omhoog gehouden werd.
Wie kan mij hiermee verder helpen??

Groetjes Gabe

CDK

Forumguru
mijn vrouw heeft een VW Polo van 2011, die moet je ook nog gewoon met een stang omhoog houden hoor, en het is een highline.....

Rallye

Forumguru
Als je bij Milotec.de zoekt op motorhaube, dan kun je ze vinden. Ik heb op eerdere auto's ook gasdrukveren gehad voor de motorkap. Aan de ene kant voelt het wel luxe, aan de andere kant mis ik ze ook niet echt......

Je moet toch ergens verschil maken met een Golf.......

Noord26

Forumguru
Toen ik olie ging bijvullen voor de eerste keer hield in de motorkap vast op zoek naar de stang, bleek er dus niet op te zitten.

:)

Ik zie het voordeel er niet van in om eerlijk te zeggen. Een standaard werkt altijd. Een gasveer is wat dat betreft iets wat eerder stuk kan. En zo vaak komt die motorkap ook niet open, als het goed is.

CDK

Forumguru
@Noord26, bij mij gaat de motorkap bij én na elke was en poetsbeurt open hoor! :)
ik ben dus erg blij met m'n gasdrukveren :)

greetz Corné

Thegabeman

Actief lid
Ik ben gewoon gewend van de Polo en dan is het toch effe omschakelen naar zo'n stang. @Corne de Kluijver die van mij was een VW Polo 1.4 TDI comfortline.

Bovenaan Onderaan