Gebruikers aanmaken gekoppeld aan de sleutels

MarkvdD

Forumguru
Heerlijk zo'n nieuwe auto, er is een hoop te ontdekken!

Ik heb weer een vraag waarvoor ik er met het instructieboekje niet goed uitkom.

Ik heb dus een Octavia 3 FL en heb er twee sleutels bij. Omdat mijn vrouw en ik de auto samen gebruiken leek het me handig om bepaalde instellingen zoals oa stand van de spiegels aan de sleutels te kunnen koppelen. We hebben geen elektrisch verstelbare stoelen.

Nu mijn vraag, hoe maak ik nou die gebruikers aan en hoe koppel je dan de sleutels?

1983jeroen

Forumguru
Voor zover ik weet kan dit niet in de O3.
Heb nu mijn tweede O3, maar ben zoiets nog nooit tegengekomen in het menu

MarkvdD

Forumguru
Ik lees er wel over in het instructieboekje dat het zou moeten kunnen. Van wat ik ervan begrijp moet dat via de Skoda Connect app.

Ik heb m'n auto wel toegevoegd in de app maar moet nu met de auto WLAN verbinding maken om verder te gaan.

Wat ik me dan afvraag, kan je dan je telefoon als hotspot voor je auto gebruiken voor de WLAN verbinding? En dan daarna, moet je dan steeds je telefoon hotspot gebruiken om de gebruiker te kiezen? Of herkend de auto daarna zonder WLAN ook de sleutel en kiest dan de gekoppelde gebruiker?

Antera

Donateur
Kan geregeld word door personalisatie te coderen in het systeem als deze functie nog niet aanwezig is. Hierbij worden de volgende dingen over genomen

- radio zenders
- telefoonkoppelingen
- Lane assist/ACC instellingen
- Menu instellingen
- Airco instellingen

Geen spiegels die zitten alleen gekoppeld aan de electrische stoelen. Dit kan ik en nog meer zie www.vcds-coding.nl

MarkvdD

Forumguru
Het menu personalisatie heb ik nu niet maar als dit alles is wat qua instellingen te koppelen is aan een gebruiker dan laat ik het wel zo.

Het grootste voordeel voor ons zou zijn dat de afstelling van de spiegels te koppelen is aan de sleutel per gebruiker.

Is dat niet los te koppelen, de spiegels en de elektrisch verstelbare stoelen voor wat betreft de gebruikersinstellingen per sleutel/gebruiker?

Bovenaan Onderaan