gebruikers handleiding/boekje fabia combi (comfort) 2001

Dax

Lid
Hallo iedereen =]
Ik heb al het forum redelijk doorgezocht naar deze maar het lijkt erop dat er online alleen boekjes te downloaden zijn vanaf bj 2007?
Wij hebben nét een fabia combi comfort 2001 die wel goed ondrhouden is maar verder nogal kaal werd aangeleverd daar de vorige eigenaar overleden was -_-] en de familie deze en gene niet wist te vinden.

Erik_NL

Forumguru
voor zover mij bekend is de handleiding nog verkrijgbaar bij de Skoda dealer en/of bij importeur PON

EdK

Forumguru
handleidingen zijn op de tsjechie site van skoda ook gewoon te downen hoor en ja ook in onze moerstaal

andrehj

Forumguru
De oudste die ik kan vinden is van 2006/12, daar heeft de OP dus niets aan. Heb je niet een link naar de site die je bedoelt (bij voorkeur een deep link naar de juiste handleiding)?

Cordoba

Forumguru
Hallo iedereen =]
Ik heb al het forum redelijk doorgezocht naar deze maar het lijkt erop dat er online alleen boekjes te downloaden zijn vanaf bj 2007?
Wij hebben nét een fabia combi comfort 2001 die wel goed ondrhouden is maar verder nogal kaal werd aangeleverd daar de vorige eigenaar overleden was -_-] en de familie deze en gene niet wist te vinden.

Dax, ik had bij mijn 2003 uitvoering ook geen handleiding (dacht ik), via het forum de engelstalige versie gedownload en bestudeerd, en zo kwam ik erachter dat er een 'dubbele bodem' in het dashboardkastje zit.
De bodem van het dashboardkastje kun je opklappen, en daaronder lag het boek met alle boekjes/papieren die bij de auto horen. Misschien beginnen met dat even checken, dat lijkt me het simpelste.

Dax

Lid
hmmm Dank Cordoba! Hij staat nu even bij de dealer maar zal er in snuffelen; had ook al een email gestuurd naar de admin van https://mediaportal.skoda-auto.com/ en kreeg een reactie half uur later dat zij momenteel geen toegang heeft tot het systeem, en maandag eens zal kijken =]

EdK

Forumguru
@ Dax, als ze maandag wel in systeem kan dan weet ik bijna zeker dat ze het je toe mailt.
Zelf ook 1 keer met ze te maken gehad toen ik de manual van de Yeti downloade en bleek dat meer dan de helft van de Superb was,
Dat toen gemaild en ze hadden het toen vrij vlot opgelost maar ze mailde me wel de gehele goede pdf terwijl ik die ook zelf had kunnen downen vanaf dat die goed was.

maw komt goed

Joske

Forumguru
Dat lees ik hier nu zo vaak é, dat van die dubbele bodem in de Fabia I :). Is eigenlijk het enige dat ik mis in mijn O2, dat praktische handschoenkastje! (maar ik los dat op met de bergruimte onder de passagiersstoel) een goed plekje voor de papieren van de wagen te verstoppen :bag: niet verder vertellen é :D

Bovenaan Onderaan