Gebruikers profielen

Casper0521

Nieuw lid
Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen eigenaar van mijn nieuwe Karoq. Alle mogelijk opties aan het bekijken en al veel nut gehad aan het mooie forum hier :D

Echter een dingetje waar ik niet uit kom en ik kan het ook niet echt ergens goed vinden.

Ik heb 3 sleutels. 1 ligt ongebruikt als reserve. De andere 2 wil ik in gebruik nemen voor mij en mijn vriendin. Beide onze eigen sleutel met daar aan gekoppeld het bijbehorende profiel. Als ik in stap staat er heel leuk Welkom Casper en ik heb alles naar mijn wensen ingesteld. Nu zou het leuk zijn als de andere sleutel naar mijn vriendin haar wensen ingesteld kan worden met ook bij haar een Welkom bericht bij starten.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om een 2de sleutel te koppelen. Ik krijg het ook niet voor elkaar om een extra gebruikersprofiel toe te voegen (dit leek me nodig? klopt dat?)..

ofwel... help..
Wat moet ik doen.. :pardon:

Patron

Senior Member
Wat belangrijk is is dat je maar 1 sleutel in de auto hebt als je gaat koppelen. De andere ook niet binnen bereik van de sensors.

Voor je wederhelft ook een my skoda account aanmaken en die dan onder gebruikers aan een eigen profiel koppelen.

Belangrijk is dat het systeem een stabiele verbinding heeft met de servers van VW.

Casper0521

Nieuw lid
Hi Patron, dank voor de reactie!
Een extra Skoda account aanmaken dus. Dat ga ik doen.
De verbinding met de VW servers, hoe gaat dat? Ik kan zo snel geen optie vinden voor het verbinden met de WiFi van thuis. Gaat die via de telefoon verbinding?

Patron

Senior Member
die heeft je auto als het goed is al, maar anders zou je hem op je wifi moeten kunnen zetten...

Antera

Donateur
Je hoeft zeker niet een ander account te maken. De sleutel kan je als volgt koppelen:

Stap met de sleutel die je wenst in de auto
Zet contact aan
Ga in menu naar Personalisatie
Klik profiel 2 aan en koppel de sleutel door dit in het menu aan te tikken.
Sleutel open knop indrukken en hij is gekoppeld aan dat profiel

klik achter profiel op het instellingen knop en pas de naam aan

en klaar is U

Bovenaan Onderaan