Gebruiksaanwijzing

Helaas is bij het bestellen van het panoramadak de brilhouder verdwenen!
En er is al zo weinig opbergruimte (2 super kleine houders onder de stoel waar amper een vest in past)
Heeft er iemand een slim idee waar ik de autopapieren zou kunnen opbergen?

Maar waar ik eigenlijk dit topic over begon, kan iemand mij vertellen waar de drie gaatjes (zie foto) voor bedoeld zijn? Ik kan er in de handleiding niks over vinden.

upload_2015-5-29_13-30-1.png

Ik heb daarnaast het e.e.a. nagezocht op het forum maar toch niet helemaal het antwoord gevonden op het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het komt dat ik nooit meer dan 41 liter kan tanken, terwijl op het display aangeeft dat ik (na een lange rustige rit op de snelweg) nog maar 30 kilometer kan rijden?
Ik dacht gelezen te hebben dat de tankinhoud toch 50 liter was, dan zou je denken dat je ook toch zeker 47 liter kan tanken?
Betekend het dat als het display aangeeft 0 kilometer dat er dan nog een reserve is van 7 liter??
Hoe veilig is het dan nog om door te rijden?

Graag jullie mening.

Joske

Forumguru
passen bij mij perfect in het vakje onder de passagiersstoel.. wel de paperassen "dwars" inleggen natuurlijk :lezen: ;)

kan iemand mij vertellen waar de drie gaatjes (zie foto) voor bedoeld zijn?
ik zou denken onderdeel van een alarmsysteem, dus de interieursensoren?

Weet iemand trouwens hoe het komt dat ik nooit meer dan 41 liter kan tanken, terwijl op het display aangeeft dat ik (na een lange rustige rit op de snelweg) nog maar 30 kilometer kan rijden?
even 1160 berichten doorspitten en je weet misschien iets meer:
http://www.skodaforum.nl/forum/i/brandstofmeter-en-actieradius-tonen-te-weinig.20532/

Frank C

Forumguru
Helaas is bij het bestellen van het panoramadak de brilhouder verdwenen!
En er is al zo weinig opbergruimte (2 super kleine houders onder de stoel waar amper een vest in past)

Bij mij zitten de papieren in het dashboard kastje. Of in de opbergvakken in achterzijde van de voorstoelen afhankelijk van je uitvoering (vanaf ambition) is een goede optie.

Klaasje

Forumguru
genoeg plaats onder de bijrijdersstoel. Tenminste als die optie geleverd is, hebben sommige zelfs ook niet meer :-)
En mijn autopapieren is toch tegenwoordig creditcard formaat. Ik eb nix anders. Denk dat het hier om de handleiding en zo gaat. Die heb ik niet meer in de auto liggen. Staat allemaal mooi in de Skoda App !
Via duits forum getipt om een golf brillenhouder te bestellen. Past mooi op plek van handgreep boven de deur.

Foprum doorspitten: zijn ook al tal berichten van :yeehaa:

genoeg plaats onder de bijrijdersstoel. Tenminste als die optie geleverd is, hebben sommige zelfs ook niet meer :-)
En mijn autopapieren is toch tegenwoordig creditcard formaat. Ik eb nix anders. Denk dat het hier om de handleiding en zo gaat. Die heb ik niet meer in de auto liggen. Staat allemaal mooi in de Skoda App !
Via duits forum getipt om een golf brillenhouder te bestellen. Past mooi op plek van handgreep boven de deur.

Ik dacht ook dat ik genoeg ruimte zou hebben onder de stoel, maar deze bak(jes) zijn nu echt klein, past amper een hesje in:cry:. Misschien Skoda App idd een optie.:thumbsdown:
Overigens bedankt voor de tip m.b.t. brillenhouder, hier ga ik achteraan:thumbsup:

passen bij mij perfect in het vakje onder de passagiersstoel.. wel de paperassen "dwars" inleggen natuurlijk :lezen: ;)

Bedoelde natuurlijk de handleiding/onderhoudsboekje :bloos:

ik zou denken onderdeel van een alarmsysteem, dus de interieursensoren?

Dacht ik ook, maar deze heb ik niet:nono:

Joske

Forumguru
Waar laat je de handschoenen dan?
hou ik altijd aan... of ik nu rij of boodschappen doe

...

of naar de gym ga...

beetje zoals deze adonis

71990415-nude-man-wearing-boxing-gloves-and-covering-gettyimages.jpg

maar zonder zo een lijf natuurlijk! :deuk::deuk::deuk::deuk:

Rick

Senior Member
Die gaatjes zitten standaard in auto's met pano dak en zijn volgens mij voorbereiding op alarm, ook al heb jezelf geen alarm.

AndreM

Forumguru
Hou ook rekening mee met tanken, dat diesel erg schuimt en benzine niet.
Nadat de tankslang stopt krijg ik nog gemakkelijk 4 liter bij. :jaja:

En waar vind je een auto met zoveel opberg mogelijkheden. :nono:
4 deurvakken, handschoenkast, onder iedere stoel een opbergvak, onder je armsteun een opbergvak, aan de linkerkant van het stuur een opbergvak, achterop iedere voorstoelen opbergruimte, achter de versnellingspook een opbergvak, onder je handrem een opbergvak, in de kofferbak aan beide zijde een opbergvak, de hele kofferbak is één grote opbergvak, en ook bij de binnenverlichting een vak voor je zonnebril................:banghead:ow nee, die heb jij nou net nie. :sterretjes:

Serieus in mijn vorige station had ik nog niet de helft om kleine spulletjes op te bergen.

Laatst bewerkt:

AndreM

Forumguru
Huh :pieker: 3 gaatjes?

Volgens mij voor de optionele schietstoelen.
1 links voor.
1 rechts voor.
1 voor de achterbank, handig als de kids lastig zijn. :maakmegek:

De basis heb je al, want jij heb een panodak! :yeehaa:

Cordoba

Forumguru
Die 'oogjes' dienen niet tegelijkertijd om mogelijke verblinding via de spiegels te detecteren, en automatisch de antiverblindingsstand te activeren?

(door de 3 oogjes, kun je ook de richting van het van achter invallende licht bepalen)

micky

Forumguru
dat oogje zit uiteraard altijd in de spiegel zelf, maar we hebben toch allemaal wel meerdere malen gezien hoe een ultrasoon sensor van een autoalarm eruit ziet?? hier zitten er net als in alle andere auto's (behalve cabrio's) een paar aan het plafond, de link die ik geplaatst heb laat zelfs de binnenkant van de unit zien, maar dan voor de Superb, waarom wordt hieraan getwijfeld eigenlijk....

Bovenaan Onderaan