Gedwongen afscheid van mijn O2

MMM

Lid
Helaas, maar het is waar. Ik heb mijn O2 in moeten leveren. Nieuwe job, dus nieuwe leasebak en nee, helaas mag ik geen O2 rijden, geen skoda dus. Maar wel een VW of Audi, dus het blijft VAG. Betekend alleen wel meer bijtelling.

Wie weet komen er betere tijden en kan ik over een tijdje op dit forum weer zeggen: I'am back !!!!

Tot die tijd blijf ik wel trouw af en toe kijken op het forum.

MMM

Lid
Tja, dat vindt mijn nieuwe werkgever geen goed plan. Ze hebben met een stuk of 10 merken afspraken gemaakt en daar moet ik uit kiezen. ...... helaas.

Wiseguy

Actief lid
@MMM: Ik zie dat jouw O2 ook 3cm verlaagd was. Was dat het skoda Sportonderstel dat je bedoelt.... of heb je dat middels andere veren (evt. + dempers) gedaan?

Ik ben daar erg benieuwd naar, aangezien ik mijn volgende O2 graag wil verlagen (sportonderstel kan namelijk niet op een Attr. BE). Ik weet alleen niet goed of een verlaging van 3cm iets te veel van het goede is t.o.v. het sportonderstel dat ik onder mijn huidige O2 heb zitten.

Ik wil voorkomen dat het een stuiterbak wordt, maar als het ff kan, wil ik wel graag een betere wegligging hebben.... :D

Overigens, een A4 is inderdaad geen straf, maar als je ziet wat dat ding moet kosten, dan vrees ik inderdaad dat de bijtelling/bijdrage wel een eindje omhoog zal gaan.... of je moet met minder luxe genoegen nemen....

Wijze woorden J. zeker met de 25% loopt het aardig op, mijn A6 ging 100 euro per maand omhoog.

Laat mij maar lekker stuiteren in de RS.

MMM een tip, ga in Belgie wonen en lease daar een leuke Audi.

Als je baas eist dat je in een duurdere auto moet gaan rijden, moet hij ook maar de extra bijtelling betalen.
Lijkt me niet meer dan fair.
Maar dat zal je wel goed geregeld hebben :D

van inkel

Forumguru
Als je baas eist dat je in een duurdere auto moet gaan rijden, moet hij ook maar de extra bijtelling betalen.
Lijkt me niet meer dan fair.
Maar dat zal je wel goed geregeld hebben :D

Ik wou een duurdere auto en m'n baas betaalde het verschil in bijtelling (+ nog extra opslag).

PS we hebben nog een vacature voor een sr.projectleider.

Bovenaan Onderaan