Geen akoestisch signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn lampen laat branden en de deur open hoor ik geen akoestisch signaal. Volgens mij hoor ik dit wel te horen dus ik vermoed dat het speakertje kapot is.

Heeft iemand een idee waar dit speakertje zit? Of wat evt. een andere oorzaak van dit probleem kan zijn?

Een oplossing mag natuurlijk ook :)

EdK

Forumguru
of stekker is losgehaald of hij is eruit geprogrameerd ??speakertje gaat echt niet zo gauw stuk

EdK heb je enig idee waar dat speakertje zit zodat ik kan onderzoeken of het stekkertje los zit.

Is het serieus mogelijk dat deze software matig is uitgezet?

EdK

Forumguru
Ik weet niet echt waar hij zit maar zou me niet verbazen als het ergens in de buurt van zekeringkast cq stuurkolom zit !! Bij de Hyunday H100 zat hij ook daar in de buurt ( weet dat het een total andere wagen is )
Het software matig uitzetten meen ik serieus maar of het echt zo is dat weet ik niet echt !! Maar er wordt tegenwoordig met die wagens zoveel via manegmentbox aangestuurd dat het me niets zou verbazen !!
Ik heb voor jou helaas de Fabia niet meer anders kon ik het lokaliseren voor je !!

higgy

Forumguru
Ben het met EdK eens: laat de dealer eerst een kijken mbv de computer of je akoustisch signaal niet domweg uitgezet is.

werkt de piep van je brandstofmeter wel als je tank bijna leeg is?
zoniet? instrumentpaneel defect, daar zit namelijk je speker in die alle piepjes en gongetjes maakt van je auto. dit kun je bij de dealer makelijk laten controleren. ze kunnen met de testkast heel simpel het gongetje aansturen.
5minuten werk.

wanneer de andere gongetjes en piepjes wel werken maar niet reageerd op je verlichting aan, dan is waarschijnlijk je linkerportierslot defect.
hier zitten microschakelaars in die doorgeven wanneer je deur opengaat.

in combinatie met verlichting aan en contact uit en deur open moet er dan een piep komen

portierslot kunnen ze ook makelijk controleren wanneer ze weten hoe ze met de testkast om moeten gaan.

brand het rood ledje in de deur wel wanneer deze op slot is??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan