Fortissimo
Senior Member
Gisteren had ik voor de 2e keer in de 2 maanden dat we onze Kodiaq hebben een probleem met het geluid.
Ik hoorde helemaal niets.
Draaien aan de volumeknop had geen zin. Het volume ging maar een klein eindje omhoog/omlaag.
De volumeknop op het stuur indrukken zorgde voor een mute / unmute. Dit was ook te zien in het display bij het stuur en op bovenin het scherm van Columbus.
De knop voor het spraakcommando indrukken gaf geen pop-up om in te spreken.
De knop voor spraakcommando ingedrukt houden gaf wel een pop-up voor de Google Assistent, die hoorde mijn commando ook, maar ik kreeg geen hoorbare feedback terug.
Klikgeluid van het bedienen van Columbus werkte ook niet.
De oplossing was uitstappen, vergrendelen en opnieuw openen van de auto.
Het enige wat ik mij nu kan voorstellen is dat het systeem moeite heeft als er 2 sleutels (KESSY) in de auto aanwezig zijn.
Herkennen jullie dit?
Ik hoorde helemaal niets.
Draaien aan de volumeknop had geen zin. Het volume ging maar een klein eindje omhoog/omlaag.
De volumeknop op het stuur indrukken zorgde voor een mute / unmute. Dit was ook te zien in het display bij het stuur en op bovenin het scherm van Columbus.
De knop voor het spraakcommando indrukken gaf geen pop-up om in te spreken.
De knop voor spraakcommando ingedrukt houden gaf wel een pop-up voor de Google Assistent, die hoorde mijn commando ook, maar ik kreeg geen hoorbare feedback terug.
Klikgeluid van het bedienen van Columbus werkte ook niet.
De oplossing was uitstappen, vergrendelen en opnieuw openen van de auto.
Het enige wat ik mij nu kan voorstellen is dat het systeem moeite heeft als er 2 sleutels (KESSY) in de auto aanwezig zijn.
Herkennen jullie dit?