geen geschakelde plus

goede morgen gistere avond 2de versterker aan gesloten in de auto voor speakers voor en achter,

maar nu is er 1 probleem heb gister ook andere radio op de zaak mee genomen met 4 versterker uitgangen maar volgends mij heb ik geen geschakelde plus.

is een pioneer avn weet iemand daar een oplossing voor ??

want gewoon met de iso stekkers doet die het wel op mijn andere radio maar zoon pioneer zit een andere kabelboompje bij dus hier bij mijn vraag.

Desperado

Forumguru
Op de site vanPioneer staan als het goed is alle gebruiksaanwijzingen en installatieinstructies van Pioneer radios.Dus als het goed is moet je daar ook kunnen vinden of je radio en geschakelde plus heeft.

higgy

Forumguru
Stroom kun je voelen, niet zien. Als je stroom kunt zien, zul je het nooit meer voelen.
;)

Stroom kun je voelen, niet zien. Als je stroom kunt zien, zul je het nooit meer voelen.
;)

haha egt :D

dus ga het vanavond maar weer veder proberen.

hopen dat het nu wel lukt zit geschakelde plus trouwens appart gezekert dat iemand van jullie dat weet ??

Psioneer

Actief lid
De geschakelde plus van Pioneer is niet gezekerd. Je kunt er natuurlijk zelf wel even een zekeringetje tussen zetten. Welk amperage? Geen idee, zelf nooit afgezekerd aangezien het niet in de competitie-inbouwregels genoemd werd.

tlpeter

Actief lid
Heeft de skoda wel een geschakelde plus ?
Ik weet dat volkswagen dit niet heeft !!!
Deze moet gemaakt worden

Desperado

Forumguru
De geschakelde plus van Pioneer is niet gezekerd. Je kunt er natuurlijk zelf wel even een zekeringetje tussen zetten. Welk amperage? Geen idee, zelf nooit afgezekerd aangezien het niet in de competitie-inbouwregels genoemd werd.
10 amp. volgens mij

Desperado

Forumguru
Volgens mij zit er standaard een 10a in, maar ik kan het mishebben.

Even gekeken op de Pioneersite:

Spanningsbron ......................... 14,4 V gelijkstroom (10,8 tot
15,1 V toelaatbaar)
Aarding .........................................Negatief​
Max. stroomverbruik .............. 10,0 A
Dit zegt mij dat er wel degelijk dan ook een 10 amp. zekering inzit.

Psioneer

Actief lid
Ik heb m'n Pioneers niet bij de hand dus ik kan het niet controleren. Maar de schakel draad dient alleen om versterkers en eventueel een elektrische antenne aan te zetten. Lijkt me stug dat daar 10A voor nodig is. Het is geen voeding die je zo op de plus van een versterker of zo kunt aansluiten. Dan zal het draadje niet lang mee gaan.

higgy

Forumguru
0,5A traag, heet zo'n zekering. Die knalt er niet gelijk uit bij het aanzetten, maar wel bij sluiting. 10A, wil je lassen of zo? ;)

0,5A traag, heet zo'n zekering. Die knalt er niet gelijk uit bij het aanzetten, maar wel bij sluiting. 10A, wil je lassen of zo? ;)

mensen we zijn er al uit :) zit een zekering in de zekeringe kast en zit er nog 1 tussen het contact en de radio die was door is ook een 5 watt zekeringetje.

maar als nog bedankt.

Bovenaan Onderaan