Geen grill...

Nogsteeds moeten wij (helaas) wachten op de sportgrill die wij via de dealer bij Milotec besteld hebben. Dit is gebeurd begin November...

Zijn er nog meer mensen die iets in bestelling hebben staan bij Milotec, of jullie ook zo lang moeten wachten??

Ga van de week maar effe langs, gewoon om te kijken hoe het er voor staat. De verkoper gaf wel aan bij het bestellen dat het even kon duren, problemen bij Milotec ofzo....

Maar dit duurt wel erg lang. we horen het wel weer...

Hetzer

Forumguru
De sportgril van de 0-2 facelift ziet er oeverogens wel erg gelikt uit :24:

Bijlagen

• o2f-mrm9.jpg
    o2f-mrm9.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 119

___JC___

Forumguru
Ik heb mijn sportgrill in de aanbieding over een paar weken voor de liefhebber. Zwart gespoten dus bij een zwarte Octavia zo erop te schroeven...

bos-eh

Nieuw lid
De sportgril van de 0-2 facelift ziet er oeverogens wel erg gelikt uit :24:

Jongens, jongens, dit lijkt meer op verkrachting van de mooi gelifte neus van de O2, ik dacht dat alleen de petjes met hun golfjes en CRXjes daarmee bezig hielden.

geef mij maar de standaard grille, uiteraard icm mistlampen en dagrijverlichting(standaard)

Aiii

Lid
Ach het is niet lelijk, maar het nadeel van de Octavia is dat de hele motorkap is afgestemd op de Skoda-logo voorop, haal je dat weg heb je ineens een bobbel in je motorkap die naar voren toe afloopt, maar dan ineens ophoudt. Zwarte grill met Skoda-logo was toffer geweest dan.

Maar goed, iedereen zijn eigen ding gelukkig :D

___JC___

Forumguru
Nou de bobbel loopt wel netjes door in de grill, maar het embleem aan het eind zit er niet op. Ik vond zelf bij de normale grill de chrome rand veel te dik. Vind dit meer bescheiden en dus mooier. En het valt lekker op natuurlijk.
;)

Deze grill gaat dus binnenkort in de verkoop. En wie het eerst komt....

___JC___

Forumguru
Die ga ik gewoon zo laten. Front van de S2 is wat mij betreft de mooiste kant. En ik wordt ook een dagje ouder zullen we maar zeggen. :smirk:

Bovenaan Onderaan