Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ga van de week maar effe langs, gewoon om te kijken hoe het er voor staat. De verkoper gaf wel aan bij het bestellen dat het even kon duren, problemen bij Milotec ofzo....
Maar dit duurt wel erg lang. we horen het wel weer...
Jongens, jongens, dit lijkt meer op verkrachting van de mooi gelifte neus van de O2, ik dacht dat alleen de petjes met hun golfjes en CRXjes daarmee bezig hielden.
geef mij maar de standaard grille, uiteraard icm mistlampen en dagrijverlichting(standaard)
Ach het is niet lelijk, maar het nadeel van de Octavia is dat de hele motorkap is afgestemd op de Skoda-logo voorop, haal je dat weg heb je ineens een bobbel in je motorkap die naar voren toe afloopt, maar dan ineens ophoudt. Zwarte grill met Skoda-logo was toffer geweest dan.
Nou de bobbel loopt wel netjes door in de grill, maar het embleem aan het eind zit er niet op. Ik vond zelf bij de normale grill de chrome rand veel te dik. Vind dit meer bescheiden en dus mooier. En het valt lekker op natuurlijk.
Deze grill gaat dus binnenkort in de verkoop. En wie het eerst komt....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.