Geen RDS op audience radio

Bart007

Nieuw lid
Hoi allemaal, ik heb een vraagje.
Ik heb via internet een audience radio (gebruikt) gekocht echter als ik de radio op FM laat zoeken vind hij geen zenders, handmatig zijn de zenders wel in te voeren ik krijg dan geen rds op het scherm.
Weet iemand een oplossing.
Hiervoor zat er een stream radio in en die deed het perfect e heb ik daarna nogmaals aangesloten en doet het nog steeds perfect.
Het ligt dus kennelijk niet aan mijn antenne.:407:

nomad

Senior Member
Hoi allemaal, ik heb een vraagje.
Ik heb via internet een audience radio (gebruikt) gekocht echter als ik de radio op FM laat zoeken vind hij geen zenders, handmatig zijn de zenders wel in te voeren ik krijg dan geen rds op het scherm.
Weet iemand een oplossing.
Hiervoor zat er een stream radio in en die deed het perfect e heb ik daarna nogmaals aangesloten en doet het nog steeds perfect.
Het ligt dus kennelijk niet aan mijn antenne.:407:
Toch niet van een gast uit Duitsland gekocht toevallig ?

nomad

Senior Member
Hij leek anders aardig op de Audience die ze mij verkocht hadden. Gelukkig doet bij deze de wisselaar het nog wel. Anyway, succes. Ik vrees toch een hardware probleem. Gewoon terugbrengen en je geld terugeisen.

Bart007

Nieuw lid
Ik heb inmiddels de audience radio weer terug van degene die hem aan mij heeft verkocht, RDS is inmiddels gerepareerd echter de wisselaar laat het nu afweten Zucht...

Bij de audience moet je altijd het wisselaarsysteem locken voordat je hem op transport doet, anders werkt hij niet meer door het schudden of ondersteboven houden...
Is een speciale functie voor.

Bovenaan Onderaan