Geen skiluik en middenarmsteun achter?

In de folder toen ik de auto bestelde stond hierin dat er een skiluik en middenarmsteun met opbervak vak op de achterbank aanwezig was. Helaas na aflevering kom ik er (nu pas) achter dat deze niet aanwezig is. Het model dat ik heb besteld is de O2 Ambition hatchback Business Line. Het betreft modeljaar 2009. Weet iemand hier iets van of heb ik het misschien wel verkeerd begrepen?

rbo

Senior Member
Heb je wel een armsteun achter?>
Dan zou je volgens de folder ook een skiluik moeten hebben.
Ik heb een elegance bsl kombi en daar zit het wel in

Hmm., in de aanpassing van 01-05-2009 staat..,

* Middenarmsteun met opbervak en skiluik achter (Combi)

Onduidelijk is nu of de hatchback dit helemaal niet heeft of wel een armsteun maar geen skiluik.

Ik zou zeggen bel een willekeurige Skoda dealer en vraag het na, dan weet je vrij snel of het een fout van Skoda is of dat het klopt.

Michel

Forumguru
De Hatchback Ambition Business line heeft geen skiluik en geen middenarmsteun, de Elegance Business Line heeft beide wel. Zie de huidige prijslijst.

BlondeLeffe

Nieuw lid
Ik dacht vernomen te hebben bij de dealer dat dit te maken had of je een combi had of niet. In de combi is deze armsteun met skiluik standaard ingebouwd. Bij de hatchback niet. Bij hogere uitvoeringen misschien dan weer wel.

Hmm., in de aanpassing van 01-05-2009 staat..,

* Middenarmsteun met opbervak en skiluik achter (Combi)

Onduidelijk is nu of de hatchback dit helemaal niet heeft of wel een armsteun maar geen skiluik.

Ik zou zeggen bel een willekeurige Skoda dealer en vraag het na, dan weet je vrij snel of het een fout van Skoda is of dat het klopt.

Ja ok dat heb ik gelezen maar ik heb een 2009 model die besteld is in maart. In de prijslijst van toen staat dat er een Middenarmsteun met opbervak en skiluik achter in zit en geen aanduiding van alleen bij combi. Bij de ruitenwisser achter staat wel dat deze alleen op de combi zit maar niet bij middenarm steun.:koffie:

LenK

Forumguru
Op alle prijslijsten die ik heb gezien was er bij de Classic geen armsteun, bij de Ambiente alleen bij de Combi en bij de Elegance bij alle carressorie varianten.

Maar vanaf de facelift is het anders. Dan is het vanaf de Ambition armsteun in alle versies!

Helaas staat er onderaan: Druk- en zetfouten voorbehouden. Prijzen en specificaties onder voorbehoud van wijzigingen. Bij tussentijdse aanpassingen van specificaties of prijzen kan geen aanspraak worden gemaakt op hetgeen eerder of hierin is gepubliceerd.

Bovenaan Onderaan