Geen Skoda meer

rocket

Senior Member
Heb zins woensdag 28 April geen Skoda meer het gebeurde op de A44 ter hoogte van de brug iemand zat niet op te letten en dit is het resultaat

Auto is total loss

Bijlagen

• DSC00225 (2).jpg
    DSC00225 (2).jpg
    18,5 KB · Weergaven: 154
  • DSC00226.jpg
    DSC00226.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 121

pansaebr

Actief lid
Rocket,

wordt deze dan niet meer vervangen door een andere Skoda, of wordt fiets /openbaar vervoer. Is wel spijtig van je octi.

rocket

Senior Member
Zo snel je wil niet weten hoe die kofferbak er binnen uit ziet opgevouwen dak zit een vouw in chassis balk links achter opgekruld, stond bijna stil op de A44 op de brug over de ringvaart auto's schieten er tussen uit verder op er weer tussen man achter reed te hard en lette niet op, Heb last van mijn nek heb al foto's laten maken maar er was niks op te zien

Edwin

Ronnie

Forumguru
Ik wens je veel succes met de afhandeling; Maar in de eerste plaats natuurlijk jezelf!

By the way: Ik geef je op een briefje dat deze auto binnen een half jaar weer op straat rijdt, een uurtje spelen met de trekpers en je kent hem niet weer.....

Rick Blaine

Actief lid
Balen, man! Ik wens je veel sterkte en succes met de afhandeling van de schade! Er komt toch wel weer een "Octi" ?

PS: Zijn je velgen ook "total loss"? ;)

kcj

Actief lid
Verzorg je goed ('last van mijn nek').

By the way: Ik geef je op een briefje dat deze auto binnen een half jaar weer op straat rijdt, een uurtje spelen met de trekpers en je kent hem niet weer.....
Yep : op een Poolse of Litouwse trailer naar het oosten....

Koen

rocket

Senior Member
Heb al iets gevonden het is geen skoda heel jammer was een fijne auto heb op het oog een vw cross polo 1.4 tdi

Edwin

Zonde van je auto. Je had hem niet zo lang. Mooie velgen. Kun je die nog verkopen voordat iemand hem opkoopt ?

rocket

Senior Member
auto is al verkocht met de velgen maar heb nog wel andere spullen, hondenrek, rubberen kofferbak mat, sunni boys,

Bovenaan Onderaan