Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen verbinding mogelijk met Kufatec carkit (iOS 8)
Sinds ik iOS 8 op mijn iPhone 5s heb staan, kan ik geen verbinding meer maken met mijn Kufatec Fiscon carkit. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en het wellicht al hebben opgelost?
Wie im verlinkten Forum bereits geschrieben, muss man lediglich die Netzwerkeinstellungen im iPhone zurücksetzen (Einstellungen > Allgemein > Zurücksetzen > Netzwerkeinstellungen). Danach bootet das iPhone neu. Man muss nun in den Bluetooth-Einstellungen die Freisprechanlage entfernen (Einstellungen > Bluetooth > auf das Info-Icon tippen > "Dieses Gerät ignorieren").
Im Anschluß setzt man die Fiscon Basic Plus über die MFA auf die Werkseinstellungen zurück (MFA > Kufatec Fiscon > Einstellungen > Werkseinstellungen > OK). Jetzt kann man das iPhone wieder mit der Freisprecheinrichtung koppeln und alles funktioniert wie es sollte.
Nouja iOS 8 is een hele nieuwe "build" oftewel een heel nieuw besturingssysteem. Ik vind het al zeer prettig dat van mijn oude iPhone zo alles naar de nieuwe gekwakt wordt
Ach ja, bij mijn laatste update van Windows Phone is mijn bluetooth verbinding juist stabiel geworden. Eerst viel hij nog wel eens weg. <klopt even af om de bluetooth goden niet te verzoeken>
Het blijft allemaal software op apparaten die met elkaar moeten kunnen verbinden, dat daar wel eens wat gereset moet worden lijkt me redelijk onoverkomelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.