Gegevens maxi dot scherm

Green

Actief lid
Wij gebruiker sinds kort de bluethooth mogelijkheden van de admudsen radio., incl telefoon module.
Nu is het geval dat hij dan op het maxidot scherm gelijk de gegevens gooit van de aangesloten telefoon,en ik ik met geen mogelijkheid dit scherm weer kan veranderen. Terwijl ik dan niet meer bv in bc.kan inzien.
Ook als mijn vrouw de auto gebruikt zonder haar telefoon ingeschakeld. Dan staat nog steeds de tekst in het scherm van mijn telefoon,en iets met searhts oid.

Mijn favoriet scherm is het digitale snelheidsaanduiding op maxidot .

Weet iemand een truc of oplossing om maxidot en bc weer te voorschijn te toveren.
Heb volgens mij alle knopjes op rechter hendel al ge probeerd.

Roedie76

Senior Member
Op de kop van de linker stengel zit een ksntel knopje.
Als je de onderkant langere tijd ingedrukt houd krijg je een keuze lijstje.
Met dezelfde knop kan je een van de opties selecteren en dan via de knop onderaan de stengel selecteren.

Green

Actief lid
Bedankt voor reactie.
Maar links zit toch de bediening van de cruise control. Recht heb ik idd wel onderaan de stengel een reset knop maar deze houd het scherm op telefoon gegevens.

Ook alle telefoons uit systeem gehaald en Bluetooth uitgeschakeld. Blijft dan in scherm staan geen telefoon etc searh.

EdK

Forumguru
als je op rechtse hendel geen kantel knopje hebt op het eind van hendel als cruise control dan neem ik aan dat je ook op je stuur knoppen hebt zitten ?
Met de rechter knoppen en scrolwiel kun je ok in maxidot menu komen en weergave scherm selecteren....

Maar toen je voor je wagen betaalde heb je ook voor een papierenboekje betaald met heellllllll veelllllll info over je wagen
Hier moet het ook in staan hoe in menu te komen
En heb je het papieren boekje niet gehad dan kun je hem alsnog digitaal downloaden en op papier uitprinten van de volgende site !!

http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/pages/owners-manuals.aspx#

Fabra

Ex-lid
Standaard is uiteinde rechter hendel, knop boven of onder wat langer ingedrukt houden. Dit opent menu met meerdere opties. :jaja:

Green

Actief lid
Onderste knop is idd normaal gesproken reset/hoofd menu.
Maar wat ik ook geprobeerd heb blijft telefoon op maxidot in beeld, ook na uitschakeling bluethooth op zowel admudsen en telefoon .

Blijft raadsel,wordt wss vervolgd:tegek:

Bovenaan Onderaan