Gegroet mede skoda-rijders

Hoi ik ben Nick, alias therealwetwilly, 37, Vlaming, en sinds deze week mn renault clio 4 rs omgeruild voor een fantastisch ruime superb iv.

Helaas heeft een mens niet genoeg tijd om zo’n auto duchtig ‘aan te leren’ behalve dan door ermee te rijden, dus gaandeweg zal ik nog vaak op jullie kennis en ervaring beroep doen.

Omdat ik te lang getwijfeld heb tussen een wallbox en een standaard stopcontact dien ik deze laatste nog te installeren dus kan met een lege batterij voorlopig niet ten volle genieten van de IV maar ik vind em nu al fantastisch!

Ik lurk zelf al enkele maanden op het forum om meer informatie in te winnen en om de nodige knopen te kunnen hebben doorhakken ifv een keuze te maken tussen de octavia rs, superb, of karoq. Bij deze is het dus een Superb geworden.

bedankt.. en tot gauw!

Bijlagen

• 106933F3-4972-4790-8C4C-36CA13363597.jpeg
    106933F3-4972-4790-8C4C-36CA13363597.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 34

EdK

Forumguru
Ik hoop dat je in het echt wat minder eng uit ziet dan je profielfoto.
Tsja en wat nu als het wel zo is dat hij lijkt op de profiel foto ??
Kan die beste man toch ook niets aan doen ! Je had moeten verbieden dat zijn ouders seks met elkaar hebben gehad.....
Problemen altijd bij de bron aanpakken...

Maar goed Welkom Nick, alias therealwetwilly op het forum

En rij je nog steeds met die mooie rode strik op de wagen ???

leon-cupra

Forumguru
Welkom mede-Vlaming ;)

wel eens benieuwd naar de reden om voor de IV te gaan als je vorige wagen een Clio RS was en dan het rijtje opvolgers is ook zeer uiteenlopend :D

Hey, thanks guys. Nee die strik kreeg ik helaas niet mee, maar dan zou mn vrouw er misschien wee willen rijden.
Zag ik er maar als mn profielfoto uit in het echt!
De keuze voor skoda en in de eerste plek voor zen octavia was omdat de beperkte grootte van de rs plaats moest maken voor een ruimere gezinswagen. De keuze liep als volgt:
- interesse octavia
- interesse octavia rs
- bewustwording eigen leeftijd en veiligheid
- interesse octavia terug
- 1.5 tsi automatic niet meer beschikbaar
- interesse karoq sportline
- testrit superb berline 1.5 tsi
- offerte opkoop wagen laten maken
- betreurd om de prijs
- andere garage geraadpleegd
- even lage prijs aangeboden gekregen
- offertes laten opmaken karoq, octavia rs
- aanbieding superb iv gekregen (fleetmanager garage reed ermee rond)
- testrit superb iv gedaan
- beslist

leon-cupra

Forumguru
Inruilen is altijd een miserie. Ondervind het nu ook. Er wordt tegenwoordig niet gekeken naar de waarde vd wagen maar wat de prijs vd goedkoopste gelijkaardige wagen is op het net en daar doen ze dan 3000€ af. Heb mijn wagen ook aan verschillende partijen aangeboden. Inruil 2000€ onder de marktprijs :nono:

Bovenaan Onderaan