Falcon
Donateur
Het is zover.. Falcon zal een nieuwe leasebak moeten gaan bestellen. Dit gaat om een 2 jarig contract.
Op dit moment geniet ik van de luxe van een Octavia in de 25% bijtelling. Maar steeds meer begin je te beseffen hoeveel geld zo'n auto eigen maandelijks kost en dat dit een stuk minder kan!
Daarom ga ik met mijn verstand (niet met mijn hart, want dan had ik gewoon blindelings de O2 RS versie besteld) de F2 Combi GL Businessline bestellen. Maar om toch het verdriet wat te verkleinen zwaar gevuld met opties en accessoires! :grin: Hierbij de lijst:
Consumentenprijs: € 16.310,-
Hebben jullie nog leuke toevoegingen?
Besparing tot nu toe is 301,45 op mijn huidige auto netto (!).
Op dit moment geniet ik van de luxe van een Octavia in de 25% bijtelling. Maar steeds meer begin je te beseffen hoeveel geld zo'n auto eigen maandelijks kost en dat dit een stuk minder kan!
Daarom ga ik met mijn verstand (niet met mijn hart, want dan had ik gewoon blindelings de O2 RS versie besteld) de F2 Combi GL Businessline bestellen. Maar om toch het verdriet wat te verkleinen zwaar gevuld met opties en accessoires! :grin: Hierbij de lijst:
Consumentenprijs: € 16.310,-
- Optie: KLEIN LEDER PAKKET (€ 220,-)
- Optie: Rallye Green metallic lak (€ 450,-)
- Optie: Bluetooth handsfree telefoonvoorbereiding (€ 300,-)
- Optie: Instrumentenpaneel met MaxiDot-display (€ 190,-)
- Optie: MDI (€ 140,-)
- Optie: Dakrailing, zwart (€ 180,-)
- Optie: Sunset (€ 80,-)
- Optie: Gordijnairbags (€ 290,-)
- Eigen toegevoegde optie: BusinessLine (€ 460,-) (Was nog niet te vinden in onze Leaseportal vandaar deze losse optie)
- Eigen toegevoegde optie: 16/17inch velgen (€ 900,-)
- Eigen toegevoegde accessoire: Standkacheltje (€ 2000,-)
- Eigen toegevoegde accessoire: Panodak door Webasto (€ 1500,-)
- Eigen toegevoegde accessoire: Dakkoffer Thule + Dakdragers (€ 700,-)
- Eigen toegevoegde accessoire: Dvd schermpjes in hoofdsteun ingebouwd (€ 700,-) (
- Eigen toegevoegde accessoire: Leer (€1400,-)
Hebben jullie nog leuke toevoegingen?
Besparing tot nu toe is 301,45 op mijn huidige auto netto (!).