gekraak rechtsvoor!

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Vandaag eens flink mijn auto gewassen, maar dan ook echt gewassen!!! Geshampoot, daarna eens even flink met de quick detailer erover, ramen in een waterafstotend middel gezet en de velgen in de metal polish gezet. Ik een tijd bezig geweest dus ik dacht ik ga even een klein rondje rijden met mijn gigantische glimmende bolide:1761:
Deze keer had ik de radio niet aan en hoorde in tot mijn stomme verbazing een soort gekraak rechtsvoor. Dit is als ik over klinkerwegen en drempels rijd met een rustig gangetje. Wordt dit een ernstige operatie voor mijn faab weet iemand dat?? En kan ik dit beter bij een dealer of een goedgekeurde garage laten verhelpen??

Alvast bedank

Vandaag eens flink mijn auto gewassen, maar dan ook echt gewassen!!! Geshampoot, daarna eens even flink met de quick detailer erover, ramen in een waterafstotend middel gezet en de velgen in de metal polish gezet. Ik een tijd bezig geweest dus ik dacht ik ga even een klein rondje rijden met mijn gigantische glimmende bolide:1761:
Deze keer had ik de radio niet aan en hoorde in tot mijn stomme verbazing een soort gekraak rechtsvoor. Dit is als ik over klinkerwegen en drempels rijd met een rustig gangetje. Wordt dit een ernstige operatie voor mijn faab weet iemand dat?? En kan ik dit beter bij een dealer of een goedgekeurde garage laten verhelpen??

Alvast bedank

Gezien het bouwjaar zal het geen stab. stang zijn (is al een verbeterd type) maar gezien de km stand is het ook niet geheel uit te sluiten.
Maar het zal eerder een gevalletje draagarm rubbers zijn, kosten vallen nogal mee, wij rekenen € 135,= voor links en rechts vervangen (dealer)

D

Deleted member 1943

kijk dat is informatie waar ik wat aan heb iemand met ervaring dat moest ik nou net hebben ik zat zelf ook al in deze richting te denken maar precies wist ik het niet.
Ik het een probleem als ik er nog een aantal dagen mee doorrij of moet dit heel erg snel verholpen worden (het liefst wel natuurlijk). En moet dit perse bij een dealer gebeuren of bij een goede garage? scheelt dat ook nog in prijs?
alvast bedankt

kijk dat is informatie waar ik wat aan heb iemand met ervaring dat moest ik nou net hebben ik zat zelf ook al in deze richting te denken maar precies wist ik het niet.
Ik het een probleem als ik er nog een aantal dagen mee doorrij of moet dit heel erg snel verholpen worden (het liefst wel natuurlijk). En moet dit perse bij een dealer gebeuren of bij een goede garage? scheelt dat ook nog in prijs?
alvast bedankt

Ik kom lui tegen waarbij de rubbers volledig afgescheurd zijn, deze zijn het 'kraak' stadium ver gepasseerd, dus nog even doorrijden hoeft geen probleem te zijn.
Ik zou zeggen een dealer, deze heeft het speciale gereedschap om de rubber op hun plek te persen, maar infomeer maar eens, en laat het weten wat er gerekend wordt, zoals gezegd wij rekenen € 135,= maar ik ben wel nieuwsgierig wat anderen rekenen.

D

Deleted member 1943

dan komt het voor mij toch gunstiger uit om naar van loon in gouda te gaan of weten jullie een betere in de buurt hier?

Fabia

† In Memoriam
Dat van Barendrecht was maar een gokje van mij hoor. Ik kan je sowieso Zwartouw (Barendrecht), Vepreda (Spijkenisse) en Van Loon (Gouda) aanraden als goede Skoda garages in de buurt van R'dam.

D

Deleted member 1943

ik kom uit schoonhoven dus gouda ligt het meest voor de hand.

D

Deleted member 1943

Ja ik ben er nog niet mee bezig geweest had het verschrikkelijk druk en heb even in een flinke na-dip gezeten van het uit elkaar gaan van mij en mijn vriendin maar dat is nu weer goed.
Ik ben gister naar de garage gegaan en volgende week woensdag wordt er even onderzocht wat het kan wezen, want er zijn verschillende mogelijkheden. Ik ga me maar weer eens voorbereiden op een lekkere rekening van de garage:tongue:

ik laat het weten

D

Deleted member 1943

Vandaag is de auto bij de garage geweest. ze hebben rechtsvoor deels uit elkaar gehaald en eerst kwamen ze bij de veerkoker ofzo terecht die was het niet een paar andere dingen ook niet weer in elkaar gezet rubbers gevet en testrit, iets minder maar niet over.
Daarna hebben ze de motorkaprubbers ingevet en ja hoor over :S
dat had ik zelf ook wel gekund. Nu nog maar afwachten wat dat geintje gaat kosten.

cvegreen

Forumguru
Dat wordt vooral uurloon betalen he.Nooit gedacht dat motorkap rubbers zoveel lawaai konden produceren , dacht eerlijk dat die dienden minder lawaai te hebben.

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Ik laat het reparen bij de volgende beurt (275000)
Kan volgens Holdinga geen kwaad om er nog even mee rond te rijden.
Ik hoop dat ze ook 135 Euro rekenen.
Ik laat het nog wel even weten.

Groet,

Gertjan (kippetje)

Ted

Forumguru
Ik kom lui tegen waarbij de rubbers volledig afgescheurd zijn, deze zijn het 'kraak' stadium ver gepasseerd, dus nog even doorrijden hoeft geen probleem te zijn.
Ik zou zeggen een dealer, deze heeft het speciale gereedschap om de rubber op hun plek te persen, maar infomeer maar eens, en laat het weten wat er gerekend wordt, zoals gezegd wij rekenen € 135,= maar ik ben wel nieuwsgierig wat anderen rekenen.

Wat kosten rubbers/silentblocs zonder montage? Ik denk dan aan twee aan iedere kant of is één per kant (achterste) voldoende?

Bovenaan Onderaan