Gelijke vloer octavia combi

Hallo allen,

Ik heb afgelopen zaterdag deze auto gekocht. http://www.occasioncentre.nl/occasions/skoda/octavia/36-kfx-8/ . Nu heb ik in mijn oude octavia 1 uit 2003 een laadvloer verhoger zitten zodat de vloer gelijk is met de dorpel van de kofferbak. Mijn vraag is : Past deze vloerverhoger ook in mijn nieuwe octavia uit 2009 of moet en kan ik deze dan aanpassen??? of moet ik een nieuwe kopen of zelf maken ???

Groeten Marc Holla

ertromp

Forumguru
Je zult echt moeten passen want de kofferruimte van de 1 is toch echt anders van vorm dan de 2.
En trouwens een mooie auto die je gekocht hebt!! :thumbsup:
Wellicht is met wat simpele wijzigingen de verhoger makkelijk om te bouwen naar je O2

ik zal mijn bevindingen wel posten hier op het forum !! Kan het hopelijk pas vrijdag testen als ik mijn nieuwe auto voor de deur heb staan.

heb bij de dealer gevraagd wat een nieuwe moest kosten. En toen ze me daar vertelden dat ze voor die 3 planken met vloerbedekking 274 euro moesten hebben heb ik de oude vloer van mijn octavia 1 aan gepast. het was ff meten maar de langs leggers heb ik afgezaagd op 97 centimeter en de deksel heb ik alleen het smalle randje aan de achterkant verwijderd. ook heb ik nog 2 hoekjes weggezaagd want anders past het niet onder de ogen waaraan je het bagagenet vast kunt maken. Dus in totaal 7 zaagsnedes en hij past. was met een klein half uurtje geregeld.

• Leuk
Waarderingen: VWim

Desperado

Forumguru
Hé jammer......geen kans voor mij om hem over te nemen :cool:
Foto's zijn welkom! Ben zeer benieuwd hoe het eruit ziet.

Bovenaan Onderaan