Geluid bij het koppelen van een gsm

Yargo

Actief lid
Hey, Ik heb snel even gezocht maar niet direct iets gevonden tenzij ik een verkeerde zoekterm heb gebruikt. Telkens ik in de wagen stap weerklinkt het 'Piding' geluid dat mijn gsm gekoppeld is met de Columbus. Nu vind ik persoonlijk dat het volume van deze melding behoorlijk hoog is. Ik heb reeds gekeken in de Volume settings maar niets hierover terug gevonden. Is het wel mogelijk dit zachter te zetten? Tx!

Bakkertje

Forumguru
Zodra je in de auto zit even op de push to talk knop drukken, tijdens de boodschap, volume aanpassen met het draaiwieltje op je stuur en je bent klaar.

Yargo

Actief lid
Aha, ga ik dadelijk eens proberen. Waarom maken ze dit zo ingewikkeld en niet gewoon met een slider in de Geluid settings waar het ook thuis hoort? Verlaagt hij door deze actie dan ook andere volumes?

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij pas je dan enkel het volume van de boodschap aan.

Waarom zo moeilijk? Nou anders kunnen we er geen forum op na houden om elkaar dit soort weetjes te vertellen ;)

Yargo

Actief lid
Juist eens getest. Dat volume van de Stem ( dat komt erop als ik het volume aanpas tijdens de stem van die Voice Control ) wordt precies iedere keer gereset. Wanneer ik echter aan de knop ( op het stuur ) draai tijdens die 'Piding' van de koppeling gsm komt er Telefoon op ipv Stem. Zo heb ik het volume al een beetje lager kunnen zetten. Hopelijk is het blijvend. Tx

Bovenaan Onderaan