Geluidsinstallatie Karoq Sportline Business

4tnight

Nieuw lid
Hoi allemaal,

ik ben weer in de gelegenheid om een nieuwe auto (lease) te gaan bestellen.
Rij op dit moment al 4 jaar een Kodiaq Buisiness Edition.
Nu ben ik aan het kijken naar de Karoq sportline. Maar ik zie dat er geen Canton set meer te bestellen is of bij de standaard uitrusting hoort.
Hoe is het geluid van de Karoq Sportline. Ik hou wel van een beetje dance/trance muziek in de auto, dus het moet wel een beetje leuk klinken.

Ben bang nu dat ik Canton gewend ben de Karoq qua muziek een deceptie zal zijn.

Iemand ervaring ? Of is Canton wel nog ergens via de dealer aan te schaffen, of alternatief ?

JelleV

Lid
Heb zelf een Karoq sportline zonder canton, je hoeft inderdaad geen hoogwaardige kwaliteit te verwachten, maar voor een standaard muziekluisteraar is het best prima.

Moet wel zeggen als ik de keus nog eens moest maken, ik absoluut voor Canton zal kiezen.

Helaas is er weinig keuze momenteel toch Canton is geen optie meer bij Skoda, ik heb de kodiaq besteld, werd meteen gemeld dat de wagen zonder Canton geleverd wordt.

Frenkie

Forumguru
Ik heb een Karoq Style Business (2019) met Canton, maar zelfs die vind ik niet bijzonder goed. Het Canton systeem in mijn vorige O3 was beter, instelmogelijkheden in de Karoq zijn bedroevend slecht (3-kanaals, lag, midden, hoog). Persoonlijk vind ik het geluid in de auto het grootste minpunt van een verder prima auto.

Bovenaan Onderaan