geluidskwaliteit (audio) icm met (deels) leren bekleding

Frankie

Actief lid
Ik heb mijn nieuwe O2 net een dag en een van de eerste dingen die me opviel was het mindere geluid tov mijn vorige O2 met ook een Stream. Het klinkt veel scheller. Nu denk ik dat dit komt door het toch wel erg kleine oppervlak waar nog stoffen bekleding zit. Alleen een paar kleine vlakjes op de stoelen en achterbank. De rest is allemaal plastic en leer. Zou mijn conclusie kloppen ? En zo ja, kan ik daar wat aan doen ? Nee, ik ga geen geblokte plaid op de achterbank leggen ;) Instellingen van tonen in radio helpt niet echt.

Voor de rest ben ik blij weer in een O2 te vertoeven.. :-)

Arne

Lid
Volgens mij moeten boxen ook "inlopen"

Radio steeds wat harder doen, en variable toonhoogtes. Geen constante tonen dus.

;)

Rallye

Forumguru
Ik heb mijn nieuwe O2 net een dag en een van de eerste dingen die me opviel was het mindere geluid tov mijn vorige O2 met ook een Stream. Het klinkt veel scheller. Nu denk ik dat dit komt door het toch wel erg kleine oppervlak waar nog stoffen bekleding zit.
Kon je het audiosysteem niet ergens instellen op de leren bekleding? Ik kan zo niet vinden waar ik dat gelezen heb..... Bovendien weet ik niet of dat ook voor de Stream gold.

Bovenaan Onderaan