Gelukkig Fabia RS rijder

Goede middag mede forum leden.

Zoals de titel al doet over komen. Ik ben een trotse Fabia RS rijder :-).

Na lang wikken en wegen heb ik toch een aantal jaren geleden de beslissing genomen om een Fabia aan te schaffen. Vanuit huis rijden we op het moment allemaal skoda's naar volle tevredenheid :-).
Mijn opa is vroeger begonnen met skoda te rijden en nu hebben we langzaam allemaal die tik overgenomen.

Volgens de gegevens is mijn Fabia RS in 2004 op kenteken gekomen en heb ik hem in 2011 gekocht bij de dealer waar mijn ouders altijd heen gaan voor hun onderhoudsbeurten.
Bij aanschaf stond er op de teller 136 duizend kilometer op en heb ik hem inmiddels tot over de 3ton heen gereden. Ik hoop nog vele jaren plezier te beleven aan deze fabia want helaas bouwt skoda de fabia rs lijn niet meer in diesel uitvoering.

Hopelijk binnenkort hier meer.

O dat ben ik ook @ertromp de vorige eigenaar had een paaltje geraakt achter en dat heb ik na een jaar sparen laten herstellen bij de spuiter. Tevens de spoiler aan de achterkant opnieuw laten spuiten.
Deukjes eruit laten halen. En aan het eind van de dag de auto weer opgehaald. Helemaal Happy.
Had hem alleen nog geen 4 uur weer in mijn bezit is er één of andere appelflap zo leuk geweest om er weer een deuk in te slaan. grrrrrrr

Nou @turboturbo
Zelf denk ik dat hij nog maar iets van 90 pk heeft gezien ik soms nog aardig bij moet trappen voor nieuwere types faab. Ik zou het nog wel eens op de vermogen bank willen hebben om te kijken hoeveel hij nu daadwerkelijk nog heeft.
Maar idd @turboturbo hij moet 130PK hebben.

Bovenaan Onderaan