Leuk die vergelijking.
Ik vond mijn O² ook al minder zuinig dan mijn O1, maar dacht dat dat met wat meer kilometers op de teller wel zou bijtrekken. Is inderdaad gebeurd, maar nog steeds niet zo zuinig als mij O1. Ik heb nu 6.000 km op de teller. Beide dezelfde motor, 1,6 mpi, alleen de uitvoering van de O² is één trapje luxer. Bovendien weegt ie ook 50 kg meer dan de O1, vandaar de accelleratieverschillen. Top nog niet uitgeprobeerd. /forum/images/graemlins/smile.gif Met de O1 eens 190 op de teller aangetikt en het was nog niet op. Het prijsverschil is wel flink vind ik.
Ben erg blij met m'n O², maar had 'm zeker nog niet gehad als m'n mooie O1 niet gejat was.
(Hoorde net op de radio dat de export van auto's, vooral naar het oostblok, zo gestegen is ... tsjaa daar zit die van mij ook bij, maar wel onvrijwillige export.)