Gerammel/gekraak/gewring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Ik merkte laatst zomaar op dat de radio stil was, dat er een vreemd geluid uit de voorkant komt.

Het lijkt alsof er iets zit te wringen bij de voorruit. Net of de ruit een beetje los ligt te bewegen.

Het is niet echt een rammel van een losliggend deel, zoals wel eens gebeurd in het dashboard, maar het klinkt vreemd.

Iemand dit wel eens gehoord? Het lijkt te zijn sinds het koud is. Eigenlijk klinkt het continu onder het rijden.

cvegreen

Forumguru
Ik heb ook nergens last van , mijn radio speelt niet hard . Mijn wagen is muisstil , ik geniet van de stilte van de wagen.

Vacaro

Senior Member
Heb ook zo'n geluid, maar ik heb paar maanden geleden een ruit laten vervangen bij carglass, in begin geen rare geluiden, maar dat begint nu sinds twee weken te tikken rechts in de hoek onderaan. Ook zie ik aan buitenkant zo'n witte aftekening ten teken dat er vocht tussen zit. Ga deze week nog langs carglass om degelijk te laten herstellen.
Geluid is wel duidelijk dat ruit niet goed gelijmd zit, is nl zo tikken van ruit tegen de koets. laat nog vervolg weten...

van inkel

Forumguru
Je moet je ruit ook laten vervangen door de dealer, bij carglass houden ze geen rekening met het uitharden van de lijm, dit duurt 24 uur. Bij Carglass kun je na enkele uren je auto al ophalen.

Gieliovd

Forumguru
Das klote Skoda4x4! Lekker weer, moet je weer treffen.

Het is niet echt tikken bij mij maar een soort wringen/kraken.. zal morgen nog eens goed luisteren.

Valt alleen op met de radio uit. En als hij aan staat, niet heel hard hoor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan