Hierom bijvoorbeeld: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/waarom-geen-fatsoenlijke-accu.20476/Het is een kleine moeite, maat waarom zou je dat doen?
beetje late reactie maar ik heb een campingaz smart cooler electric 25L mede omdat ik de skoda koelbox net iets te prijzig vindt.op de Skoda koelkast zit een schakelaar die hem automatisch uitschakelt als je de motor uit zet, kan je de stekker gewoon laten zitten
Daar staan niet al te beste reviews over op het www......., deze 'koelkast' koelt 16 graden onder de omgevingstemperatuur, dus als het in de auto 30 graden dan is het 14 graden (als je geluk hebt) in de 'koelkast' voor het koelen in een warmere omgeving heb je een compressor koelkastje nodig en die zijn idd wat duurder.beetje late reactie maar ik heb een campingaz smart cooler electric 25L mede omdat ik de skoda koelbox net iets te prijzig vindt.
Is het niet iets simpels om bijvoorbeeld in de zekeringkast een zekering door te lussen? zo ja hoe?
Daar staan niet al te beste reviews over op het www......., deze 'koelkast' koelt 16 graden onder de omgevingstemperatuur, dus als het in de auto 30 graden dan is het 14 graden (als je geluk hebt) in de 'koelkast' voor het koelen in een warmere omgeving heb je een compressor koelkastje nodig en die zijn idd wat duurder.
Om op jouw vraag terug te komen of het technisch mogelijk is om je huidige koelkast aan te passen is dat hij je accu niet leeg trekt...., dat zal ongetwijfeld mogelijk zijn, maar ik ben geen elektriciën, dus daar kan ik je niet mee op weg helpen helaas.
greetz Corné
Ok prima, ik wil graag mijn boterhammetjes met bederfelijke vleeswaren tijdens een dagtrip of vakantie ook goed houden, maar in jouw geval voldoet hij prima als koelbox, zeker als je koelelementen zou toevoegen.ik snap waar jij heen wil maar dat maakt mij niets uit het is een koelbox geen koelkast en als het 30 is in de auto hoe heerlijk is het dan als je een drankje drinkt met een temperatuur van rond de 14 het hoeft van mij echt geen 7 graden ofzo te zijn.
Ok prima, ik wil graag mijn boterhammetjes met bederfelijke vleeswaren ook goed houden, maar in jouw geval voldoet hij prima als koelbox, zeker als je koelelementen zou toevoegen.