theorganiser
Nieuw lid
Goedemorgen mede Skoda Rijders,
sinds een jaartje een trotse bezitter van een Skoda Rapid Spaceback uit 2018.
nu had ik hiervoor een Seat ibiza waarbij de 12V gewoon netjes uitging als het contact uitgaat.
nu is dit helaas niet het geval bij de Skoda.
ik heb 1 en ander gevonden op internet dat er dan een 12V bypass aangesloten kan worden op de zekering van de achterruitwisser, gisteren een hoop geprobeerd echter de volgende problemen :
1. de 12V bypass past niet door de zekering van de achterruit verwarming.
2. als ik de achterruit verwarming eruit haal en de bypass aansluit dan blijft er toch stroom staan op de 12V na het uitzetten van het contact.
3. ditzelfde probleem heb ik met de verwarming van de buitenspiegels, er blijft stroom op staan en ik wil juist geschakeld werken.
mijn zekeringskast is onderstaand
ik heb hem geprobeerd op 26 en 27 en 51
ps. mocht dit op de verkeerde plek staan dan hoor ik het graag
sinds een jaartje een trotse bezitter van een Skoda Rapid Spaceback uit 2018.
nu had ik hiervoor een Seat ibiza waarbij de 12V gewoon netjes uitging als het contact uitgaat.
nu is dit helaas niet het geval bij de Skoda.
ik heb 1 en ander gevonden op internet dat er dan een 12V bypass aangesloten kan worden op de zekering van de achterruitwisser, gisteren een hoop geprobeerd echter de volgende problemen :
1. de 12V bypass past niet door de zekering van de achterruit verwarming.
2. als ik de achterruit verwarming eruit haal en de bypass aansluit dan blijft er toch stroom staan op de 12V na het uitzetten van het contact.
3. ditzelfde probleem heb ik met de verwarming van de buitenspiegels, er blijft stroom op staan en ik wil juist geschakeld werken.
mijn zekeringskast is onderstaand
ik heb hem geprobeerd op 26 en 27 en 51
ps. mocht dit op de verkeerde plek staan dan hoor ik het graag