Gespot op marktplaats een Fabia die gaat als de brandweer.

Fabia

† In Memoriam
zeer mooie en zeer goed onderhouden Skoda Fabia met airco 5 versnellingen dit is een diesel met maar 97000
km met boekjes alle keuringen toegestaan bied een goed bedrag en hij is voor jou wel normaal bieden

Rapport Occasion Check

Dit is een onafhankelijk rapportage van Occasion Check (meer informatie).
  • Kilometerstand:
  • 97.000 km, gecontroleerd door NAP
  • Aantal eigenaren tot en met nu:
  • 1
  • Type laatste eigenaar:
  • Autobedrijf
  • Eigenaar sinds:
  • 13-01-2012
  • Totale kosten per maand:
  • € 235

Tx1QQaQaDGQ==.jpg
LJ6ZVPuVppXLj1nt6xTjPw==.jpg
qCFcsxGPuuhkKGlfyn9N9Q==.jpg
fiJysB1s0VXC+BjRGW9KqQ==.jpg
YDoy9wntPClEw==.jpg

Bron: Marktplaats

Exciter

Administrator
Hij liegt wel een beetje. 1ste eigenaar vanaf januari 2012? Het is een Fabia 1! :ahum: :grin:

MarcoO2

Forumguru
En je krijgt 'm ook niet zoals hij op de foto staat. De sirene, zwaailichten, mobilofoon en eventuele overige brandweeruitrusting gaat er nog uit en de striping gaat er nog af. Wat houd je dan over? Juist, een kale Faab, in het rood... Conclusie: alleen leuk om te kopen als brandweerkorps "voor erbij".

turboturbo

Forumguru
Ik zou zelf niet zo weg zijn van een diesel met weinig km en als bedrijfsauto gebruikt.
Ik kan me zo voorstellen dat deze auto veel korte, en dan ook vooral ook nog snelle/vlotte/haastige ritjes heeft gemaakt (want brand!), door verschillende chauffeurs (niet optimaal voor de levensduur van de koppeling)

Bakkertje

Forumguru
Nou de voertuigen van onze hulpdiensten zijn als je het mij vraagt niet echt voor de heb. Die auto's staan of stil of gaan vol gas, er zit maar weinig tussen. De enige opwarm tijd die dergelijke auto's krijgen is de tijd die nodig is voor het hek om open te gaan. Daarna gaan de zwaailampen aan en zijn ze volgas weg..
Oh ja en overal waar nu apparatuur zit, zitten straks allemaal gaten..

Cordoba

Forumguru
Auto is waarschijnlijk gebruikt door brandweercommandant ofzo. Auto's van hulpdiensten, hebben vaak wel standverwarming met voorverwarming voor de olie, dus schade van direct een snelle rit valt dan mee.

turboturbo

Forumguru
Dan moet de standverwarming natuurlijk wel daadwerkelijk gebruikt zijn.... Kan me zo voorstellen dat die niet 24 uur lang 'aan' blijft. Hoe moet ik me dat voorstellen?

Ronnie

Forumguru
Bij ons al geregeld de oprolhaspel van de straat gehaald.......

Stekker is trouwens niet voor motorvoorverwarming, er zit een zware voeding achter voor accu's op peil houden, computers voor de MDT (mobiele data terminal) en navigatie/GPS ingeschakeld houden.

Cordoba

Forumguru
Motorvoorverwarming is dan blijkbaar per post verschillend. Ik weet het van iemand die regelmatig op een ambulance reed, dat ook de motor (koelvloeistof/olie) tot op zekere hoogt werd voorverwarmd.

bluskabouter

Forumguru
@ Ronnie: zeer herkenbaar!!!!
ben blij dat ik rechts naast de chauffeur zit, hoef ik tenminste de oprolhaspel niet van straat te halen.

turboturbo

Forumguru
Haha LOL.

De mens vergeet nu eenmaal wel eens iets los te maken. Zij het een LPG slang, of een stekker.....
Ik ben wel eens met het slot op m'n achterwiel van m'n scooter weggescheurd: RRRang!

Bovenaan Onderaan