Gespot !

Wasmachineman

Forumguru
Vanmorgen een mooie zilvermetallic O2 Combi facelift met
kenteken: ??-HZR-7
Plaats delict: A28 Groningen Assen
Tijdstip: rond 09:30

Wasmachineman

Forumguru
Spot !

Weer een poging dan...
Vanmiddag, lunchtijd in Winsum (Friesland) op parkeerplaats supermarkt parkeerde ik bij een identieke Wasmachineman auto, alleen ander kenteken.
Kenteken : 41-G??-5
2 Man stapten in de zwarte O2 Combi en zwaaiden nog even naar Wasmachineman :crazy: die natuurlijk terugzwaaide.

Falcon

Donateur
Misschien spotten wij elkaar binnenkort nog weleens :) .. Zie link hier onder voor foto's. Kan niet missen want er rijden in Groningen/Friesland maar 3 in deze kleur rond :) (Wat ik tot nu toe gespot heb)

redfoxert

Senior Member
Bouwjaar: 26 september 2007

Grappig ... die van mij is van 27 september 2007 :D 03-XT-GH

100k+ kilometers al? De mijne staat sinds vandaag op 74k. Ik rij te weinig :(

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb 22 september een 120.000 km beurt en zal er dan wel iets over heen zijn. Zit nu op 115.000 en de km vliegen onder mijn kont de laatste dagen. Des te eerder kan ik mijn nieuwe bestellen ! Op naar de 180.000!
Wel leuk hè zo'n forum, heb je ook een sticker besteld, Redfoxert ?
Mijn kenteken is 99-xt-gk trouwens.

Wasmachineman

Forumguru
Tja, als je 1 week te laat reageert is het niet echt een spot meer, heb je een foto van de auto op dat moment gemaakt ? :regels:

Maar aangezien er nog niet veel spots zijn, je kunt ze op 1 hand tellen, is de kans groot dat hij goedgekeurd wordt door de commisie....:crazy:

Ronnie

Forumguru
Vanmiddag rond 14.00 uur bij Amsterdam Arena (concert Andre Rieu) een schitterende witte O2 combi facelift gespot 70-*TP-2, je reed voor me, iemand van 't forum?

Bovenaan Onderaan