Gestolen onderdelen

Goede avond allen,

De nacht van zondag op maandag zijn er zeer sympathieke wezens voorbij mijn wagen gepasseerd en die vonden het nodig om mijn mistlichten, dagrijverlichting en bochtverlichting te ontlenen.

Nu vraag ik me af hoeveel me dit gaat kosten om alles terug OK te krijgen. Oja ze hebben ook de bekabeling doorgesneden...

God wat ben ik gelukkig!

Cordoba

Forumguru
Autoschade herstel is niets voor niets zo goedkoop in Oost-Europa. Balen @Pietn1988

De lampunits met stekker moet je op een sloop kunnen vinden, en ik denk dat je alleen voor de lampunits al moet rekenen dat je zo'n 100-200 euro betaald voor het geheel. (ik ga er vanuit dat de kabels vanuit de lampunits gezien, achter de connectoren zijn doorgesneden, dus dat de connectoren ook weg zijn) Dan moet je gaan kijken of de bekabeling beter gerepareerd kan worden of dat je een deel van de kabelboom kunt vervangen. Als er gerepareerd gaat worden aan de bekabeling mag je voor de connectoren aan de kabelboom ook tientallen euro's neertellen bij de dealer. Als je veel geluk hebt kun je de kabelboom op de sloop scoren, maar om de juiste versie te vinden is vaak lastig. Bovenop de materiaalkosten komt er ook nog arbeidsloon bij, dus dit is een duur weekend geweest voor je.

Ik weet niet waar je in Belgie woont, en welk bouwjaar je Superb is, maar in Temse staat eventueel een geschikte donor.

hemi24

Forumguru
Bekabeling doorknippen is wel een extra gemene streek bij diefstal!

Begrijp ik nou goed dat er "slechts" twee lichtunits gestolen zijn..?

:pieker:

Bovenaan Onderaan