gevarendriehoek(je) ?

MadDog2K

Actief lid
Oi,

Valt me op dat je nergens een kleine gevarendriehoek kan vinden, die in het rechter opbergvak past, achterin de Octavia Combi 2.
Dealers hebben alleen nog maar grote (al dan niet met zo'n hele tas er om heen).

Weet iemand hier wat voor ? :)
Heb je een opbergmogelijkheid....kan je er niks voor krijgen :(

Frankie

Actief lid
Oi,

Valt me op dat je nergens een kleine gevarendriehoek kan vinden, die in het rechter opbergvak past, achterin de Octavia Combi 2.
Dealers hebben alleen nog maar grote (al dan niet met zo'n hele tas er om heen).

Weet iemand hier wat voor ? :)
Heb je een opbergmogelijkheid....kan je er niks voor krijgen :(

Uhm, ik heb een HB en ken de kofferbak van de Combi niet. Maar in mijn auto zit aan de binnenkant net onder het kofferslot een uitsparing voor een driehoek, compleet met rubber bandje om e.e.a. op zijn plek te houden. Heeft de Combi dat mss niet vanwege de lagere drempel ?

redfoxert

Senior Member
Apart, bij aflevering van mijn O2 kreeg ik een complete Skoda Vouwkrat (groen met Skoda letters en logo) met daarin wat spullen.

Onder andere bagagenetje, reserve lampen set en ook een gevaren driehoek. Deze past PERFECT in het rechter zijvak van mijn Combi in het daarvoor gemaakt elastiek.

Kzou maar eens met je dealer gaan praten :) Spul van mij kwam bij S-Point vandaan.

Ik kreeg bij aflevering een gevarendriehoek van Skoda die precies in het rechterzijvak past en met het bandje vast te zetten is. Volgens mij is die driehoek niet zo heel erg afwijkend van de universele driehoeken.

Bovenaan Onderaan