Gevolg Firmware 3970: Geen navigatie via maxidot

jemo

Lid
Hallo,
Ik heb de gok gewaagd om een nieuwe firmware versie erop te zetten. Nadat 4120 vastliep (helaas te laat gelezen dat deze met een mobridge bluetooth niet goed samengaat en vastloopt) heb ik eerst met de recovery cd e.e.a. hersteld. Daarna de 3970 geprobeerd. Dit liep goed en het systeem doet het behoorlijk goed. Alleen doet de navigatie het niet op de maxidot. Heeft iemand tips of kent iemand de oorzaak (wellicht moet ik downgraden??)??
Alvast bedankt.

Raiijk

Nieuw lid
Ik heb dit probleem ook nu de FW update 4120. Verder werkt alles perfect. Misschien heeft iemand inderdaad een tip om dit weer voor elkaar te krijgen.
Thanks.

hemi24

Forumguru
Auto op slot doen en morgenochtend weer proberen: kans groot dat de navigatie er gewoon weer tussen staat in je Maxidot...

hemi24

Forumguru
Wat voor navigatie is het dan?

Een Columbus...

Namens de anderen: onze excuses, kenners hebben genoeg aan termen als "FW3970" (wat eigenlijk "FW3974" zou moeten zijn)

Bij mij kwam de vraag op wat de vooruitgang is van 4124 t.o.v. 3974?

Wat ik tegen ben gekomen is:
- sneller opstarten;
- Radiotekst;
- ???

Beste lezers,

Bij mij werkt het maxidot na de firmware updat 4120 ook niet meer alles ging goed kaarten etc.. alleen het maxidot werkt niet meer iemand suggesties?
k heb het gister al gedaan dus een nachtje op slot en de volgende morgen werkt helaas niet.....

Gr nico

Bovenaan Onderaan