erik2907
Actief lid
Er is op dit forum zoveel discussie omtrent het onderhoud, afleveren, bandenspanning, enz., enz. van waaruit ik deze topic opstart met een gewetensvraag:
1. heeft u de verkoop- en eventueel inruil voorwaarden gelezen toen u uw handtekening heeft gezet onder het contract, u weet wel, de kleine lettertjes achterop?;
2. heeft u bij levering van de auto de dealer alles gevraagd wat u zou willen weten over de auto?;
3. heeft u het instructieboekje van de auto gelezen van A t/m Z?;
4. heeft u het instructieboekje van de radio gelezen van A t/m Z?;
5. heeft u het instructieboekje van het navigatiesysteem gelezen van A t/m Z?;
6. heeft u de garantievoorwaarden op de website van Skoda.nl geraadpleegd en gelezen?;
7. heeft u de voorwaarden van de mobiliteitsgarantie gelezen?;
8. heeft u gecontroleerd of alle accessoires gemonteerd zijn toen u de auto in ontvangst heeft genomen?;
9. waren alle zaken uitgevoerd die onder de afleveringskosten vallen zoals b.v. een volle brandstof tank;
10. bent u in de eerste 1.000 km problemen tegen gekomen en bent u hiermee terug gegaan naar de dealer om aanspraak te maken op uw garantie rechten?
Graag uw reactie als volgt (voorbeeld):
1. Ja / Nee
2. Ja / Nee
3. Ja / Nee
4. Ja / Nee
5. Ja / Nee
6. Ja / Nee
7. Ja / Nee
8. Ja / Nee
9. Ja / Nee
10. Ja / Nee
Hiermee wil ik graag een statistiek op den duur maken om eens te kijken hoe u en ik met bovenstaande omgaan.
1. heeft u de verkoop- en eventueel inruil voorwaarden gelezen toen u uw handtekening heeft gezet onder het contract, u weet wel, de kleine lettertjes achterop?;
2. heeft u bij levering van de auto de dealer alles gevraagd wat u zou willen weten over de auto?;
3. heeft u het instructieboekje van de auto gelezen van A t/m Z?;
4. heeft u het instructieboekje van de radio gelezen van A t/m Z?;
5. heeft u het instructieboekje van het navigatiesysteem gelezen van A t/m Z?;
6. heeft u de garantievoorwaarden op de website van Skoda.nl geraadpleegd en gelezen?;
7. heeft u de voorwaarden van de mobiliteitsgarantie gelezen?;
8. heeft u gecontroleerd of alle accessoires gemonteerd zijn toen u de auto in ontvangst heeft genomen?;
9. waren alle zaken uitgevoerd die onder de afleveringskosten vallen zoals b.v. een volle brandstof tank;
10. bent u in de eerste 1.000 km problemen tegen gekomen en bent u hiermee terug gegaan naar de dealer om aanspraak te maken op uw garantie rechten?
Graag uw reactie als volgt (voorbeeld):
1. Ja / Nee
2. Ja / Nee
3. Ja / Nee
4. Ja / Nee
5. Ja / Nee
6. Ja / Nee
7. Ja / Nee
8. Ja / Nee
9. Ja / Nee
10. Ja / Nee
Hiermee wil ik graag een statistiek op den duur maken om eens te kijken hoe u en ik met bovenstaande omgaan.