Gkisteman stelt zich voor

hoi even voorstellen gerrit kisteman 47 jaar.27maart twee x greenline besteld 1 voor me zelf een voor mijn zus . gisteren een gelevert en vandaag die van mij zelf en ze rijden geweldig valt me reuze mee mijn verdere ervaringen laat ik wel horen

Bijlagen

• 019.jpg
    019.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 76
  • 026.jpg
    026.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 64

Marvin

Nieuw lid
Mooie wagens! Is dat trouwens Rosso Brunello? Heb er ook zo één besteld maar heb nog geen enkele in levende lijve gezien, en vind er ook niet veel foto's van :-) Denk altijd: hopelijk is die mooi, hopelijk is die mooi!!! Maar op deze foto ziet ie er alleszins heel knap uit! Heb je nog foto's? Ook van het interieur ofzo?

[moderatorbreak]
Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.
[/moderatorbreak]

hoi even voorstellen gerrit kisteman 47 jaar.27maart twee x greenline besteld 1 voor me zelf een voor mijn zus . gisteren een gelevert en vandaag die van mij zelf en ze rijden geweldig valt me reuze mee mijn verdere ervaringen laat ik wel horen

:ahum:En weer een topickaping. Beste Gerrit voorstellen doe je in de meet&Greet sectie niet in een andermans topic dat gaat over de levertijden..

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]IDD...topickaping wordt niet geaccepteerd, daarom je posting met de postings van mensen die erop hebben gereageerd verplaatst.

Graag even de forumregels doornemen :regels: [/MODERATORBREAK]

Gieliovd

Forumguru
Welkom Gerrit!

Alle begin is moeilijk, maar nu ben je door de mod in de juiste sectie geplaatst om je voor te stellen.

De kleur Rosso Brunello, daar zijn de meningen over verdeeld. Ouwe lullenkleur, mooi en stijlvol, je hoort het allemaal voorbij komen.

Uiteindelijk telt: wat vindt jij mooi????

Hoi Gerrit, het was ook zeker niet mijn bedoeling om je weg te pesten :)
Maar dat topic waar jij inschreef was al een keer of 4 gekaapt en daar werd ik ff moe van.

Maar welkom tot het forum, heb je vragen stel ze gerust.
Mijn specialiteit ligt vooral op de electronica :) Vagcom, audio, verlichting etc.
Heb een greenline in bestelling en ga die straks helemaal vol hangen met toeters&bellen.

[highlight]Jij hebt je greenlines al binnen?[/highlight]
edit: stomme vraag van mij als je al foto's er van plaatst.

Die rode kleur daar hebben wij ook nog over getwijveld, toch voor satin grey gegaan uiteindelijk. ben zo benieuwd hoe dat er gaat uitzien!

hey, jij hebt wel weer spiegeltjes bagagenet haakjes...mmmm

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit fijne forum (soms wat minder fijn). Lijkt soms net huwelijk daar zijn vaak hele leuke momenten in, soms ook mindere momenten.
Wij hebben ook een Greenline in Rosso Brunello besteld. In ieder geval heeft mijn vrouw deze kleur gekozen. Eigenlijk wilde ze een zwarte, daar vind ik niks aan.
Als je deze kleur in de folder ziet, en ook op het staal van de dealer, dan lijkt het echt een chice kleur.
Veel plezier met de Greenline, en hou ons op de hoogte van je ervaringen.

Bovenaan Onderaan