Glazen dak in Fabia

Andre1

Nieuw lid
Ik las in een auto magazine het volgende: als de Fabia met dat grote glazen dak, dat blijkbaar niet goed geïsoleerd is tegen fel zonlicht , een tijd in de zon heeft gestaan , het infotainment systeem en digitale dashboard kuren zou vertonen door de warmte. Veronderstel dan ook de mensen die in de auto plaatsnemen.
Door volle airco aan te zetten zouden na ongeveer 15 minuten deze systemen beter moeten functioneren .
Wat vreemd..... Heeft hieromtrent nog iemand problemen ondervonden of daar iets over gelezen of vernomen ??

Verder stel ik me de vraag of de dag ledverlichting vooraan aan de Fabia kan ingesteld worden als pink licht.
Op videos uit Duitsland en andere landen heb ik gemerkt dat deze led verlichting in de voorlichten inderdaad pinken bij het recht of links afslaan. In België blijkbaar niet of kan je dit zelf instellen dan ?

Dank u voor jullie reacties
André

Antera

Donateur
Dagrijverlichting mag niet knipperen. Dit mag alleen Oranje licht zijn. Dit heb je dan verkeerd gezien.

Daarnaast hangt het van het bouwjaar af is het nieuwe model met USB-C poorten kan je de DRl zo ie zo niet meer apart aansturen met vcds bv.

Omtrent de problemen van warmte nog nooit gehoord

Andre1

Nieuw lid
Dank voor de info, maar ik moet met houden aan Belgische normen en toevoegingen en kan niet naar Nederland komen hiervoor .
Toch bedankt voor de reactie

hemi24

Forumguru
Dagrijverlichting mag niet knipperen. Dit mag alleen Oranje licht zijn. Dit heb je dan verkeerd gezien.

Volgens mij zijn er allerlei mogelijkheden om de dagrijverlichting te laten dimmen in fase (of juist omgekeerd) te laten knipperen met de knipperlichten…?

Andre1

Nieuw lid
Bij degelijk nazicht bij dealer kan deze led verlichting enkel pinken als je de duurste crystal lights als optie hebt genomen. Ze pinken dus wel degelijk bij mijn auto .
Dank u voor de reacties.

Is het waar dat tijdens de zomer de binnentemperatuur bij het geparkeerd staan van de wagen met zo een groot glazen dak een echte oven is ?

EdK

Forumguru
Tsja is je wagen dat met een normaal dak ook niet na een dag in de zon ??
Die van mij in ieder geval wel en dan heb ik nog een lichte kleur.
Dus vermoed zo dat dit mekaar niet veel zal ontlopen

• Leuk
Waarderingen: Tees

Antera

Donateur
Bij degelijk nazicht bij dealer kan deze led verlichting enkel pinken als je de duurste crystal lights als optie hebt genomen. Ze pinken dus wel degelijk bij mijn auto .
Dank u voor de reacties.

Is het waar dat tijdens de zomer de binnentemperatuur bij het geparkeerd staan van de wagen met zo een groot glazen dak een echte oven is ?

Laat maar eens zien dan :-). Als DRL en knipperlicht in 1 zit dan zal de DRL uit(Witte licht) gaan en het knipperlicht knipperen ( Oranje licht)

PS: Dealer ouwehoeren maar wat want die weten niks

Bovenaan Onderaan