Goed voornemen

Hallo,
Ik ben Ric, 41 jaar en woonachtig in Nieuwkoop.
Heb een goed voornemen voor 2014.
Skoda rijder worden.
Heb al eea gelezen op dit forum maar lees dan ook geregeld dat het erg gewaardeerd wordt als je je hier voorstelt voordat je een nieuw topic aanmaakt.
En ik wilde een vraag stellen in een nieuw topic maar hierdoor is dit mijn eerste topic :-)
Gr, Ric, Ric

Joske

Forumguru
Welkom Ric, dat zijn wel heel goede voornemens ;). Bedankt voor de introductie, wat zoek je te kopen van model?

CDK

Forumguru
Van harte welkom hier en een prettig uiteinde voor nu en alvast de beste wensen voor 2014 proost :D

greetz Corné

Cordoba

Forumguru
Welkom Ric, en de voorbereiding voor je goede voornemen voor 2014 heb je alvast prima gedaan.:thumbsup:

jalex_h

Forumguru
Hallo Ric, welkom hier. Volgens mij ben jij één van de weinigen die zijn goede voornemen ook waar gaat maken:cool:

EdK

Forumguru
Welkom hier, en is het eerste goede voornemen wat ik in tijden hoor !!
Meestal is het van ik ga stoppen met roken of hou op met sex hebben met me ex en dat soort van goede voornemens.
Nee een goed en verstandig voornemen heb je en niet tussentijds ermee stoppen hoor zoals gebeurd met al die voornemens

Rem82sch

Senior Member
Welkom hier op het Forum. Je zal hier veel informatie vinden, er zijn ook altijd mensen die over bepaalde onderwerpen veel weten en je verder mee kunnen helpen.

Bovenaan Onderaan