Goede autohistorie site

haassie

Forumguru
Ik wil graag een rapport hebben van mijn auto. Het hele verleden. Het liefst Europees omdat de auto uit Duitsland komt.

Iemand ervaringen met een goede betrouwbare site.

haassie

Forumguru
Rare vraag klaarblijkelijk haha?

Ik heb in het verleden hier al eens naar zitten kijken maar er nog geeneen gebruikt (google, autoverleden).....je krijgt een hele lijst aan sites, vandaar de vraag of iemand ervaring mee heeft....

Rob.nl

Lid
Nee hoor. Vraag is niet dom. Er zijn wel degelijk sites om info te vinden. Ik speur even welke ik gebruikt heb. Of t klopt?? Dat hopen wij maar....

haassie

Forumguru
@hemi24 De onderhoudshistorie is bekend, die heb ik via een dealer obv VIN opgevraagd en is gewoon sluitend. Meer benieuwd naar schades omdat ik wat dingen ervaar die daarmee samen kunnen hangen en ik heb een aanname dat er rechtsvoor een schade is geweest. 2017 auto…2022 koplamp, bramen op boutjes spatscherm…vandaar.

Rob.nl

Lid
Zijn, volgens mij, best redelijk zeker. Echter, zoek wel n gelijkwaardige wagen, kijk op rdw en kijk naar t BPM bedrag. Redelijk gelijkwaardig is best ok. Let wel op of t dezelfde voorziening is wat motorisering betreft! Dus wat uitstoot betreft....bij evt schade en n asnmerkelijk lager bpm bedrag....opletten.

Verkoper heeft geen data??

haassie

Forumguru
Heb ten tijde van aankoop om invoerapport gevraagd maar dat mag de dealer en rdw niet geven….bpm is normaal…heb ik bekeken, maar de schade kan al voor de import gefixed zijn…zodat bpm normaal is.

Bovenaan Onderaan