Goedemiddag beste lezer

Sinds een paar dagen lid van dit forum en al enige jaren bezitter van een Skoda Octavia (2013). Net zo handig met auto's als met dit forum. Geen idee hoe ik er iets op moe(s)t zetten om mijzelf voor te stellen. Als jullie dit bericht kunnen lezen is het mij gelukt.
Rijd al jarenlang auto's uit VAG-concern na vele jaren met liefde de klassieke Saab 900 te hebben gereden. Er gaat niets boven - de oude echte Zweedse - Saab, maar deze Skoda komt aardig in de buurt!
En dan ikzelf: Vincent, 62, Haarlemmermeer.

Japanese Power

Donateur
Welkom Vincent. Skoda en Saab. Ik vind het geen vergelijking. Elke merk heeft z'n eigen karakter.

Ben zelf voordat ik m'n eerste Skoda heb besteld uitgebreid bezig geweest om een Saab 95 Estate Aero te importeren en volledig te laten restaureren. Om vervolgens lekker voordelig als youngtimer mee te gaan rijden. Uiteindelijk toch vanwege relatief hoge (onderhouds)kosten hier vanaf gezien en een Kodiaq besteld.

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Vincent. Als je een poosje hebt rondgekeken op dit forum, zul je merken dat er een wereld van verschil is tussen een Saab en een Skoda: bij Skoda passen veel onderdelen van andere merken van het Vagconcern (mijn Fabia is bijvoorbeeld aangepast met onderdelen van Audi en Seat), terwijl er volgens mij weinig Opelonderdelen op een Saab passen.

Bovenaan Onderaan