Goedemiddag leden!

Hallo, Bij deze een kleine voorstelronde: Sander, in het bezit van een 2015 Fabia Combi Edition, 1.2 tsi, via private lease gehaald bij Skoda dealer in Zuid Limburg. Auto opgehaald in oktober 2015 dus het eerste jaar zit er bijna op. Skoda combi aangeschaft vanwege gezinsuitbreiding. Helaas met een waslijst aan problemen. Problemen waar de dealer (tot nu toe) nog 'nooit' van gehoord had (zoals dashboard piep, zelfs na expert van Skoda te hebben ingeschakeld, of geen uitleg bij teruggave auto na reparaties / problemen.
Lopende problemen, zijn zoals te lezen op dit forum veelal bekend (gelukkig, want dan ben ik niet de enige), spelen al vanaf 3 weken na aflevering auto.

Problemen die nu nog spelen zijn:

Krakend / piepend gaspedaal / gaspedaal is eenmalig blijven hangen op rotonde
Radar piep uit dashboard
Krakende remmen (sporadisch, alsof over brekende takken rijden, bij tot stilstand komen)
Handrem houdt niet goed / slecht op steile helling
Achterruitenwisser schuurt, zelfs bij hevige regen
Bluetooth verbinding tijdens muziek spelen onderbreekt zeker 1 tot 2 keer per rit (+/- 100km per dag)
Auto stuurt vanzelf naar rechts, op een of andere manier niet goed uitgelijnd / andere ophangingsproblemen.

6e afspraak binnen 10 maanden staat gepland voor volgende week.
tot nu toe dus weinig rijplezier, al ben ik de spreken over het nieuwe design en de uitvoering (visueel) van de auto en de ruimte. Ik houdt jullie op de hoogte.

StefanN

Forumguru
Welkom
Jammer van je ervaringen tot zover. Ik hoop dat t goed komt. Voordeel van private lease..... je kunt tot in den treure terug naar de dealer.

Groet Stefan

Cordoba

Forumguru
Welkom Sander, je hebt één voordeel van private lease het kost je in de tussentijd geen extra geld, en ook over de inruil/restwaarde hoef je je ook niet druk te maken.
Als ik het zo lees is het echte probleem niet de Fabia, maar de dealer.

Bovenaan Onderaan