Goedemorgen.....

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank kom uit Eindhoven en ben sinds kort eigenaar van een skoda 1.8t uit 2004. Na een aantal uitstapjes naar andere concerns toch weer terug naar vag.
Ik ben Engineer van beroep en een behoorlijke auto liefhebber.

De Skoda die ik nu heb ziet er niet heel mooi uit van buiten maar is van binnen heerlijk fris en rijdt erg goed, heeft 170k op de teller en zal de komende maanden nog onder handen worden genomem. (chiptuning, andere speakers voor en nog een aantal leuke veranderingen) Jammer dat ik de meeting heb gemist bij Vagtechniek.
Zeker met de leuke korting die mbt tuning maar ik heb Lucas een mailtje gestuurd of hij niet alsnog iets kon regelen met de prijs. Ik had namelijk twee weken eerder een mail gestuurd naar hem of er binnenkort nog een actie aan zat te komen. Daar werd op geantwoord dat er niks in de planning stond. Maar goed we wachten zijn mailtje gewoon even af.
Ik heb nog een aantal vragen mbt speakers, vdspro en vagcom maar dat zien jullie wel verschijnen in andere delen van het forum.

Groeten

Frank

Bijlagen

• foto.JPG
    foto.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 24

CDK

Forumguru
Van harte welkom @frankie1980, veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst! Houd ons maar met beeld en geluid op de hoogte van de modificaties ;)

Bovenaan Onderaan