Goedendag

Dranos

Nieuw lid
Hallo,

ik ben Ard en binnenkort een bezitter van een Octavia Greenline business Combi.

Ik begon het Forum te volgen toen ik verwachtte dat de Octavia geleverd zou gaan worden. Hij was namelijk al eind november besteld. Oorspronkelijk had ik een greenline in/uit 2013 besteld, maar een dag na de bestelling kreeg ik de mail van Skoda dat de Combi in 2014 14% zou worden, en heb ik de bestelling meteen (via de werkgever en de Leasemaatschappij) laten wijzigen. Het was toen nog zo prematuur dat de dealer nog niet eens een prijslijst had. De afdeling inkoop heeft het toen verder afgehandeld....

Hoewel ik nog steeds geen bestelbevestiging van de Leasmaatschappij ontvangen had bleef de afdeling inkoop maar volhouden dat alles geregeld was, en dat zij ook niet wisten wanneer hij geleverd zou worden.

Omdat op het Forum gesproken werd dat de greenlines uitgeleverd werden heb ik een aantal keren bij inkoop aan de bel getrokken (Zonder resultaat) Tot ik in week 14 te horen kreeg dat de auto niet besteld was door de Leasemaatschappij.

Omdat de auto toch nog besteld moest worden heb ik gevraagd of ze dan de bestelling konden uitbreiden met wat opties (Dakrailing zilverkleurig, Navigatie Columbus, Technology pakket, Licht pakket) bovenop die ik al had (Sunset, Stoelverwarming op de voorstoelen en achterbank, Functie pakket, Waxoyl behandeling) De kleur blijft Topaz Brown.

Na een kleine discussie was het mogelijk, gaf de Leasmaatschappij de fout toe en is de auto direct besteld, en kreeg ik de Waxoyl behandeling van de leasemaatschappij cadeau.

Nu is het weer wachten, de levering staat nu gepland op 9 juni.

CDK

Forumguru
@Dranos, welkom Ard, slordig zeg, maar straks na afleveren ben je het allemaal zo weer vergeten ;) sterkte nog ff met wachten!

Bovenaan Onderaan