Goedkoopadresje voor vervangen draagarmrubbers rondom Den Haag

M1K3RsZ

Actief lid
Hi,

het moet er nu toch echt een keer van komen!!
Wie weet er een goedkoop adresje voor het vervangen van m'n draagarmrubbers?!
Of als ik zomaar naar een garage loop wat mag dit dan ongeveer kosten?

Djinn_4fun

Actief lid
Bij mijn polo kostte het vorig jaar tegen de 170€ (incl btw)
Daarna na x aantal km nog uitlijnen

Montage en demontage is hier het leeuwedeel van...

M1K3RsZ

Actief lid
Ok ja das opzich een nette prijs!
Ben nu langs verschillende garages geweest waaronder ook een skoda dealer en toch waren ze niet allemaal even duur!
Ene Garage €300,- skoda dealer zat daar nog een onder.
Uiteindelijk langs een garage hier op scheveningen (BOVAG Garage) gegaan en daar trof ik een oud klas genootje!!! :D
Dus met hem een prijsje kunnen maken en nu wordt het uiteindelijk voor een zacht prijsje gedaan!! 100€

Maar iniedergeval bedankt voor je reactie!!

turboturbo

Forumguru
Tip: laat er meteen stevigere inzetten, dan het standaard kauwgum. Bijv. die van de ibiza cupra of van de polo 9N (info hierover op dit forum)
....of ging je dat al doen?

M1K3RsZ

Actief lid
Nou het is allemaal vervangen voorste rubbers alle kanten!!!
Totale schade 170€ valt mee toch?!

Van mij mag er een slotje op.

turboturbo

Forumguru
Keurig. Welke rubbers heb je uiteindelijk genomen? En moest jouw Fabia daarna nog uitgelijnd worden?

van_der_P

Senior Member
Als het goedkoop moet zou ik het zelf proberen. Die rubbers kosten het geld niet, ik heb ze al voor minder dan €10,-- per stuk gezien.
En als je dat niet kunt, kun je altijd nog een compleet draagarm kopen voor € 50,--. Daar werk je op gemak een halve zaterdag aan, heb je die ook nuttig besteed.

Antera

Donateur
Goedekope rubbers zijn echt niet echt goed. Deze komen er na een paar jaar en soms al eerder. Koop goede rubber cq origineel en de achterste van een audi TT die zijn massief en zorgen voor een nog beter stuurgedrag en slijten niet meer

Bij complete goedkope draagarmen zitten zeer goede rubbers in net al de geleverd stuurkogels vaak. Omtrend dat gaat niks boven origineel:xyxthumbs:

turboturbo

Forumguru
Ik had nu juist begrepen, dat juist de standaard kwaliteit van de originele Skoda rubbers, vrij beroerd is......
...vandaar de suggesties elders op dit forum om een beter type te gebruiken....

Bovenaan Onderaan